SAS öppnar Fast Track i terminal 4 på Arlanda

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Martin Torstensson, 27 Augusti 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

En liten komplettering, fast tracken kommer hålla samma öppettider som terminal 4, enligt info från Swedavia.

flum och Agö gillar detta.
  2. lalibali

lalibali Ny medlem

Resenärer i SAS Plus och medlemmar i EuroBonus Guld och EuroBonus Diamant kan i terminal 4 även utnyttja den nyrenoverade loungen som bland annat erbjuder buffé, något gott att dricka och snabbt internet.

Sen när har terminal 4-loungen en buffé?

3. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror att de menar fruktskålen.

simonbertilsson, NotRyan, joemume och 3 andra gillar detta.
  4. PILOTEN

PILOTEN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det skrivet i sten för all framtid att inrikes ska vara separat på 4:an? Det vore fantastiskt om SAS kunde samordna och flyga även inrikes från 5:an. Snabba byten och en riktig lounge för inrikes. Är det realistiskt att drömma om det?

5. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har väl utretts ganska grundligt av SAS men visst kom man fram till att kapaciteten inte räcker till.

6. Det är kanske försenat eller ändrats men Swedavia presenterade detta i 2012 och det skulle ske i 2014.
    http://www.businessclass.se/forum/t...-terminal-5-på-arlanda.3628/page-7#post-82835

7. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har för mig att det går om man vill, men då måste man flytta ut andra bolag från T5. T4 har 15 gater, T5 har 54.

8. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kaffe, kaka, chips, frukt och snabbnudlar...

9. SAS404

SAS404 Medlem

Jag såg ju och hörde pratet om "Lounge 2.0" så något lär hända på T4 inom en snar framtid får man hoppas :)

10. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hörde rykten om samma utbud som inrikesloungen i oslo

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!