Delhi går att köra med narrowbody väl, eller var ligger den gränsen? Den något kortare ARN-DOH körs ju med små plan av QR medan den något längre ARN-EWR är widebody.
Hehe, nä jag vet inte, jag bara tänkte på vad SAS rent tekniskt skulle klara med de plan man redan har och var lite intresserad av var gränsen går för när man går över till större plan distansmässigt.
Det är bara för att CAU flippar, börjar strejka och på ett oförståeligt språk proklamerar att de aldrig kommer släppa ifrån sej longhaul och mer intressanta destinationer till någon av de andra hubbarna, STO och OSL....
Till Delhi bör det fungera med 737-700, som SAS har 23st av. Om linjen flygs av SAS Finland, från Helsingfors, blir det ännu lättare.
Ja, nuvarande kofiguration får man glömma att kunna sälja Business class till Indien.Fungerar i luften är en sak, det ska hålla affärsmässigt också.
Fungerar i luften är en sak, det ska hålla affärsmässigt också.