För biljetter som hamnar i kläm. Inköpta innan 27 november och med resdatum efter eller som i mitt fall med ena benet efter 1 Januari. Nils på Eurobonus hänvisar till att man skall kontakta sas via "kontaktformuläret" och sas skall då försöka finna en lösning på det individuella fallet.
Känner någon till vilket kontaktformulär Nils Lindhe referera till?
Har någon här på businessclass forumet lyckats etablera en dialog eller fått något definitivt svar från SAS ang intjäningen av Eurobonus poäng för biljetter köpta innan 27 Nov med resdatum hel eller delvis efter 1 Jan 2015 ?
Jag har mejlat deras eurobonus retro claim avdelning 6 december eftersom det är det enda sättet jag känner till som jag kan söka kontakt med dem. Väntar på svar men det kan ju vara förgäves..
Känner någon till vilket kontaktformulär Nils Lindhe referera till?
Har någon här på businessclass forumet lyckats etablera en dialog eller fått något definitivt svar från SAS ang intjäningen av Eurobonus poäng för biljetter köpta innan 27 Nov med resdatum hel eller delvis efter 1 Jan 2015 ?
Jag har mejlat deras eurobonus retro claim avdelning 6 december eftersom det är det enda sättet jag känner till som jag kan söka kontakt med dem. Väntar på svar men det kan ju vara förgäves..