Senaste nytt

Sammanställning av Star Alliance flyglinjer med First class kabin (utrikes)

Singapore Airlines sätter in Airbus A380 med First class kabin (och service) på Singapore-Osaka KIX mellan 2018-OCT-28 och 2019-MAR-30.


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper


Kod:
SQ 618
SIN 18/12/15 01:30
KIX 18/12/15 08:45
388
98% / 6m F4 A4 Z4 C4 J4 U4 D0 S9 T9 P0 Y9 B9 E0 M0 H0 W0 Q0 L0



Källa:
Singapore Airlines W18 Osaka service changes as of 07JUN18 :: Routesonline


Vet någon om de skulle kunna gå att få till en plats i F med Eurobonus här? :)
 

Dr. Miles

Expert
Vet någon om de skulle kunna gå att få till en plats i F med Eurobonus här? :)
Vänligen läs första inlägget i tråden.
Dr. Miles skrev:
Vänligen ställ inga programspecifika frågor i den här tråden. (t ex boka First class award med SAS EuroBonus poäng osv)
Den här tråden handlar endast om Star Alliance utrikes flyglinjer som har First class.
 

fcx

Medlem
Fick meddelande från Asiana att ICN-FRA går över från A380 till 777-200 under "vintersäsongen", dvs First försvinner därifrån.
 

agehall

Medlem
Jag är helt säker på att det där redan varit uppe i någon tråd. Anledningen att jag vet det är att mina föräldrar flög FRA-ICN igår i F och jag blev orolig när jag före sommaren läste om att F skulle försvinna under oktober.
 

JPlicious

Medlem
Jag är helt säker på att det där redan varit uppe i någon tråd. Anledningen att jag vet det är att mina föräldrar flög FRA-ICN igår i F och jag blev orolig när jag före sommaren läste om att F skulle försvinna under oktober.

Jag bokade om min MUC-MNL i början av september när Thai tog bort sin F på MUC-BKK till FRA-ICN-MNL för att få F på ditresan också.
Bör jag leta alternativ redan nu med risk för att den försvinner även det hållet?
 

agehall

Medlem
Jag bokade om min MUC-MNL i början av september när Thai tog bort sin F på MUC-BKK till FRA-ICN-MNL för att få F på ditresan också.
Bör jag leta alternativ redan nu med risk för att den försvinner även det hållet?
Ja, de flyger med vändande maskin till ICN-FRA, så det blir ingen F åt något håll på den sträckan nu under vintern
 
Toppen