Senaste nytt

Saknar 30k Eurobonus poäng till resa

Nikje

Medlem
Nu är det dock bara en gratis månad på sas amex korten.
Nope, 3 månader på Premium. ;)

upload_2019-11-20_16-49-32.png
 

Berglund

Medlem
Nej, värvare får behålla sina poäng oberoende av vad den värvade gör.
Fel.
Går du in och detaljstuderar villkoren, står det faktiskt att om den värvade inte handlar för minst 10 000 SEK under sina första 12 månader som kortmedlem så har Amex rätt att återkräva värvningsbonusen från den som värvat.
 

mha321

Medlem
Fel.
Går du in och detaljstuderar villkoren, står det faktiskt att om den värvade inte handlar för minst 10 000 SEK under sina första 12 månader som kortmedlem så har Amex rätt att återkräva värvningsbonusen från den som värvat.

Hmm. I praktiken har det dock fungerat. Men helt rätt att om det står så i villkoren så kan de ju ändra när de vill till att följa dem..

Sedan kan ju medlemmen ja spenderat 10k inom perioden och sagt upp det efteråt, så det finns många varianter. Det är nog när jag tänker efter den varianten jag känner till att den funkat.
 

Gurr

Medlem
Har kollat över både A3 och Fortum som verkar vara 2 bra erbjudande. Tyvärr så har jag varken möjlighet att välja elbolag eller bredbandsleverantör i min bostadsrätt.. Hur lång tid brukar det ta innan poängen trillar in efter en värvning?
 
Toppen