Saknade poäng för vistelse på Radisson

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Radisson Rewards' startad av Myllys35, 21 Juni 2018.

  1. Myllys35

    Myllys35 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

    Jag bodde i april 3 nätter på Radisson, bokat under vårkampanjen med dubbla poäng (tyvärr har jag inte hittat någon info nu om den kampanjen) vilket alltså borde ha gett mig 3000 EuroBonus-poäng. Poängen har dock totalt uteblivit. Jag kan också tillägga att jag fått poäng för flertalet vistelser på precis samma hotell både före och efter denna vistelse.

    Efter kontakt med hotellet och claim via länken för missing Points på SAS hemsida konstaterade dem att allt var korrekt i deras system och att det inte gick att efterregistrera eftersom de lagt in allt korrekt. De hänvisade till SAS. Vände mig dit och fick ett drygt svar om att jag inte ska kontakta hotellet (det är de som svarar när man claimar i efterhand) utan Radisson centralt. Vände tillbaka frågan till hotellet och har därefter studsat runt inom Radisson i en lång mejltråd... Det landade nu slutligen i ett svar från "Radisson Rewards English General" där de uppger att det inte finns något samarbete med SAS eller Eurobonus. Suck... :confused:

    Börjar bli lite för pot-comitted för att släppa detta nu. Är det någon som stött på problem tidigare och löst det? Några tips?
     
  2. Jakob Österberg

    Jakob Österberg Medlem

    Ort:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Berglund och Myllys35 gillar detta.
  3. Myllys35

    Myllys35 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Tack! Jag provar det. Slänger också in länken till SAS hemsida (den infon är ju också på engelska). Det är trist att det ska krävas så mkt jobb för poängen...
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×