Senaste nytt

Saknade poäng för vistelse på Radisson

Myllys35

Medlem
Hej,

Jag bodde i april 3 nätter på Radisson, bokat under vårkampanjen med dubbla poäng (tyvärr har jag inte hittat någon info nu om den kampanjen) vilket alltså borde ha gett mig 3000 EB-poäng. Poängen har dock totalt uteblivit. Jag kan också tillägga att jag fått poäng för flertalet vistelser på precis samma hotell både före och efter denna vistelse.

Efter kontakt med hotellet och claim via länken för missing Points på SAS hemsida konstaterade dem att allt var korrekt i deras system och att det inte gick att efterregistrera eftersom de lagt in allt korrekt. De hänvisade till SAS. Vände mig dit och fick ett drygt svar om att jag inte ska kontakta hotellet (det är de som svarar när man claimar i efterhand) utan Radisson centralt. Vände tillbaka frågan till hotellet och har därefter studsat runt inom Radisson i en lång mejltråd... Det landade nu slutligen i ett svar från "Radisson Rewards English General" där de uppger att det inte finns något samarbete med SAS eller Eurobonus. Suck... :confused:

Börjar bli lite för pot-comitted för att släppa detta nu. Är det någon som stött på problem tidigare och löst det? Några tips?
 

Myllys35

Medlem
Tack! Jag provar det. Slänger också in länken till SAS hemsida (den infon är ju också på engelska). Det är trist att det ska krävas så mkt jobb för poängen...
 
Toppen