Dreamliner
Medlem
Du visar bild på trasig penna och brallor. Hur gick det med elektroniken? Hänvisar kundtjänst till ARN? Då måste du ha haft högre ersättningskrav än vad de går med på. Ge oss mer info.
Que? Måste ju vara det mest givna väskfallet jag sett. Inte direkt en dragkedja, ett hjul eller en rispa.På kundtjänst säger de att jag skall vända mig till allmän reklamationsnämnden....
En antenn saknas helt, den skulle inte ens gått ner i väskan det packade över sakerna i. En router för lpwan är tilltryckt. Vet inte om den fungerar. En temp sensor fylld med mikkeller No 4 porter. Got baggage handling ville inte skriva en rapport, dock var det en vettig människa så jag skall återkomma till honom igen. Men enligt hand sätt att se det var inte väskan trasig, Iom att någon bytt ut den...Du visar bild på trasig penna och brallor. Hur gick det med elektroniken? Hänvisar kundtjänst till ARN? Då måste du ha haft högre ersättningskrav än vad de går med på. Ge oss mer info.
Nej ingen dator i väskan, den vara i säker förvar i Businessclass cabinenUrsäkta min nyfikenhet, hade du en laptop i väskan(Lenovo)?
Bilderna jag fick var från killen som möte mig i loungen över skickade via email. Jag fick aldrig se väskan själv. Han kom femton minuter innan boarding.Nu är inte jag en vän av public shaming på facebook men får du inte bättre bemötande än så är det väl bara lägga upp bilderna på deras Facebook och fråga vad de sysslar med.
De har ju helt uppenbart totalt falerat i hantering av väska och får ta sitt ansvar.
Gjordes ingen rapport på detta när du fick väskan?
Det har inte ens varit diskussion om ersättningskrav. Ingen på SAS vill ta i ärendet över huvud tagetDu visar bild på trasig penna och brallor. Hur gick det med elektroniken? Hänvisar kundtjänst till ARN? Då måste du ha haft högre ersättningskrav än vad de går med på. Ge oss mer info.
Haha om jag hade fått väskan skulle jag givetvis försökt med detÄsch det där är ju en Samsonite Curv så det är bara att trycka ut bucklorna
så är den som ny igen i ett nafs.
Så du har inte fått tillbaka väska, men innehållet har du fått?Bilderna jag fick var från killen som möte mig i loungen över skickade via email. Jag fick aldrig se väskan själv. Han kom femton minuter innan boarding.
Inte väskan men nästan allt innehåll misstänker att de redan slängde trasig saker på plats och väskan redan är körd i tuggen i ChicagoSå du har inte fått tillbaka väska, men innehållet har du fått?
Kan visserligen förstå att de inte vill skicka ut en väska i det skicket på bagagebandet...
Nej och det var just problemmet i Göteborg, väska som kom var hel och de ville inte göra någon anmälan då. Men nu efter att ha prata med dem igen om vad kundtjänst tycket jag skulle göra så har baggage handling i Göteborg visat sin bästa sida och löst det problemet genom att säga att väska är förstörd och inte kom fram. Den väskan som kom var bara för att transportera sakerna hem. Så all heder åt de i Göteborg
Inte väskan men nästan allt innehåll misstänker att de redan slängde trasig saker på plats och väskan redan är körd i tuggen i Chicago