Senaste nytt

Sökes: biljett Danpasar, Indonesien till Sverige

PederR

Medlem
Hej!

Jag behöver få hem två ungdomar från Indonesien. Skulle uppskatta all hjälp.

De hade biljetter med Emirates via Dubai till Arlanda på onsdag, men Dubai - Arlanda är nu inställd.

  • Varifrån vill du börja din resa? Denpasar (DPS), Indonesien
  • Var är din destination? GOT, CPH, ARN
  • När vill/behöver du resa ut? Snarast
  • När vill/behöver du komma hem? -
  • Hur länge vill du vara borta? -
  • Hur många personer som skall resa? 2 personer
  • I vilken kabinklass? (helst ekonomi)
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? -
  • Vad är din budget? (per person) -
  • Vad är det viktigaste för dig? -
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

/PederR
 

bnr

Medlem
Har du kollat Qatar? De flyger fortfarande någon/några flighter per dag från Denpasar till Doha.
Utöver det så flyger de i princip bara QR169 (ej alla dagar) från Doha till Stockholm.
 

Nemo

Medlem
Transit (just nu) är möjlig via Jakarta (samma land, Indonesien) och Kuala Lumpur (Malaysia). Det är inte möjligt via Singapore.
Kolla KLM:s hemsida ( KLM Royal Dutch Airlines – Flights ) och boka där. Antingen enkel eller retur (med retur i höst), skiljer dock inte så mycket i pris. Billigast är nu på lördag 28 mars (~12.000 SEK) men finns även tidigare och dyrare.
COVID-19 Information | U.S. Embassy in Malaysia Samt
Additional Measures Of The Indonesian Goverment In Relation To Covid 19 Response - Embassy of the Republic of Indonesia, IN STOCKHOLM, , KINGDOM OF SWEDEN
 

PederR

Medlem
Tack. KLM verkar dock inte vara ett alternativ - då alla flyg går via Singapore.


Transit (just nu) är möjlig via Jakarta (samma land, Indonesien) och Kuala Lumpur (Malaysia). Det är inte möjligt via Singapore.
Kolla KLM:s hemsida ( KLM Royal Dutch Airlines – Flights ) och boka där. Antingen enkel eller retur (med retur i höst), skiljer dock inte så mycket i pris. Billigast är nu på lördag 28 mars (~12.000 SEK) men finns även tidigare och dyrare.
COVID-19 Information | U.S. Embassy in Malaysia Samt
Additional Measures Of The Indonesian Goverment In Relation To Covid 19 Response - Embassy of the Republic of Indonesia, IN STOCKHOLM, , KINGDOM OF SWEDEN
 

Nemo

Medlem
Tack. KLM verkar dock inte vara ett alternativ - då alla flyg går via Singapore.
Bokar du på KLM finns flyg via Jakarta, Kuala Lumpur eller Singapore. Iaf när jag kollade för några minuter sedan.
Edit: Det är högt bokningstryck, ty när jag kollar samma avgångar så försvinner platserna, och ibland återkommer de.
 
Last edited:

Nemo

Medlem
Ett alternativ är split booking.
Denpasar-Jakarta (Citilink)
Jakarta-Amsterdam-Stockholm/GOT/CPH (KLM)
Eftersom de redan är i Indonesien är det inrikesflyg, och borde inte vara inresa. Men jag råder starkt att kolla upp reglerna innan bokning och innan avresa!
Exempel (sista leg får du justera själv).
Egen övernattning och flygplatsbyte i Jakarta. Finns också med eget byte samma dag. KLM via Kuala Lumpur.

97368EBD-A9A3-470E-9EEA-42DCD172B6A9.png D9D97A7D-7E31-4A9F-90BF-D6321553A630.png 7A7C8DF7-F674-4D7B-B165-E6CFC86FEF58.png 51680FF6-6FD6-494C-A73F-B885BF7401B8.png
 
Toppen