Senaste nytt

Sökes: Awardresa till Johannesburg i slutet av september

  1. Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
  2. Var är din destination? Johannesburg
  3. När vill/behöver du resa ut? 28-30/9
  4. När vill/behöver du komma hem? Bokar hemresa vid senare tillfälle
  5. Hur länge vill du vara borta? Bokar hemresa vid senare tillfälle
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass?
    • First eller Business
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance. Tar gärna emot tips på vilket bolag som är bäst.
  9. Vad är din budget? (per person) Ingen begränsning i Eurobonuspoäng
  10. Vad är det viktigaste för dig?
    • Kort restid och att resa i minst business.
 
Last edited:

Johans00

Medlem
Det enda jag hittade på dina datum var Ethiopian via Addis med en 9h layover. Tror det är smartast att ha is i magen och hoppas på att Lufthansa släpper lite platser i F närmare inpå.
 
Det enda jag hittade på dina datum var Ethiopian via Addis med en 9h layover. Tror det är smartast att ha is i magen och hoppas på att Lufthansa släpper lite platser i F närmare inpå.
Det var det jag hittade också. Och så något med ytterligare ett stopp i Maputo, men med bara två timmar i både Addis och Maputo. Det var när jag kollade på United, men hittade inget alls i business när jag kollade på SAS. Hoppas bara att Tallinn kan boka dem ändå.
Frågan är om jag ska boka upp dem för att vara safe, och sedan ta Lufthansa i F om det släpps några. Vi är ändå ganska flexibla med flyg från lör-tis.
 

Canadien

Medlem
Det var det jag hittade också. Och så något med ytterligare ett stopp i Maputo, men med bara två timmar i både Addis och Maputo. Det var när jag kollade på United, men hittade inget alls i business när jag kollade på SAS. Hoppas bara att Tallinn kan boka dem ändå.
Frågan är om jag ska boka upp dem för att vara safe, och sedan ta Lufthansa i F om det släpps några. Vi är ändå ganska flexibla med flyg från lör-tis.

Ring Tallinn, de kanske t om hittar något annat. Boka Business om det finns, kostar ju bara 150 per person att boka om.
 
Toppen