Om du önskar att åka till Maldiverna så blir det svårt med dina nuvarande krav.
Till Maldiverna (MLE) med *A så flyger:
- Singapore Airlines (ej möjligt att boka nu)
- Austrian Airlines (enbart t.o.m april)
- Turkish (vill du ej flyga)
- Air india
- Lufthansa
Av dina alternativ så kvartstår då de två sistnämnda. Just nu hittar jag inga platser i Business på Lufthansa. Då kvarstår Air india, vilket isf skulle innebära minst två byten på vägen, samt resa med Air india, vilket jag personligen inte skulle rekommendera ifall det är upplevelse ombord du önskar.
Om du önskar att åka till Seychellerna så är ditt enda alternativ Ethiopian Airlines.
Till Seychellerna (SEZ) med *A så flyger
- Turkish (vill du ej flyga)
- Ethiopian
Med Ethiopian finns det mycket tillgång, men du får då räkna med att flyga B737 mellan Addis och Mahé. Inte det roligaste för upplevelsen kanske. Då det finns bra tillgång och ditt tidspann är hela 6 månader, så skulle jag snarare uppmana dig att kika på tillgången på Awardfares.com alternativt United.com och spika in dina egna datum. Har du gold/diamond-konto på Awardfares så kan du söka
ARN-SEZ direkt, och den ger dig då i princip alla alternativ med byten för dina datum. Se exempel nedan:
Visa bifogad bild 115669
Hoppas det hjälper!
Edit:
Tänk på att du måste boka biljetter för 3 vuxna då ditt barn kommer vara 2 år eller äldre vid avresa.
En resa till Maldiverna skulle i så fall kosta 280k poäng med en (1) 2-4-1 att tillgå.
En resa till Seychellerna skulle i så fall kosta 210k poäng med en (1) 2-4-1 att tillgå.
Klicka för att utvidga...