Senaste nytt

Sökes: Arlanda - Maldiverna Eurobonus award

Matore

Medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa?ARN
  2. Var är din destination? MLE Maldiverna
  3. När vill/behöver du resa ut? Nov 2019-Feb2020
  4. När vill/behöver du komma hem?
  5. Hur länge vill du vara borta? ca 2 veckor
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass? Business eller First
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  9. Vad är din budget? De EB-poäng som krävs + 1 amex 241 vouchers finnes
  10. Vad är det viktigaste för dig? Att hitta minst Business.
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Inte nödvändigtvis men gärna omväg via Asien men det är väl inte tillåtet.
Har sökt via United, Lifemiles etc men hittar typ ingenting ens i C... Nån som kan hjälpa? :)
 

filip23

Medlem
Finns jätte många här på förumet som gör denna resa. Finns gott om exempel i tidigare trådar samt där folk postar sina lyckade awardbokningar! Det enda skälet till att du inte hittar biljetter än är (tror jag) att det inte finns så mycket awards släppta för den perioden!
 

palmen

Moderator
  1. Varifrån vill du börja din resa?ARN
  2. Var är din destination? MLE Maldiverna
  3. När vill/behöver du resa ut? Nov 2019-Feb2020
  4. När vill/behöver du komma hem?
  5. Hur länge vill du vara borta? ca 2 veckor
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass? Business eller First
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  9. Vad är din budget? De EB-poäng som krävs + 1 amex 241 vouchers finnes
  10. Vad är det viktigaste för dig? Att hitta minst Business.
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Inte nödvändigtvis men gärna omväg via Asien men det är väl inte tillåtet.
Har sökt via United, Lifemiles etc men hittar typ ingenting ens i C... Nån som kan hjälpa? :)
United visar inte Thai längre och inte heller Singapore så det är inte så konstigt.
Vad life miles hittar har jag dålig koll på känns som att Expertflyer är bra för dessa sökningar just nu.
 

Kimmen00

Medlem
Använder miles and more-sök som komplement. Ofta (men såklart inte alltid) så stämmer det överens med EB gällande Thai och Singapore A. (obs såklart inte med LH/OS/LX-flyg som har mkt mer awardsutbud åt miles and more än EB såklart)
 

Matore

Medlem
Finns jätte många här på förumet som gör denna resa. Finns gott om exempel i tidigare trådar samt där folk postar sina lyckade awardbokningar! Det enda skälet till att du inte hittar biljetter än är (tror jag) att det inte finns så mycket awards släppta för den perioden!
Jag är inte intresserad av vad folk historiskt har bokat utan hur jag hittar aktuell tillgång nu.
 

Matore

Medlem
United visar inte Thai längre och inte heller Singapore så det är inte så konstigt.
Vad life miles hittar har jag dålig koll på känns som att Expertflyer är bra för dessa sökningar just nu.
Okej var ett tag sedan jag sökte och bokade awards, då funkade United, men vad anser man är bästa sajter nu då för ex TK SQ, LX OS om man ska österut?
 
Toppen