Senaste nytt

Sökes: 4 biljetter till Florida i Påsk

BCflyer

Medlem
Hej!
Jag har lyckats boka följande resa för familjen (4 pax) med SAS Eurobonus och 2 stycken 2-4-1 Amex Vouchers:
Köpenhamn (CPH)- Zurich 3:e April samt Zurich - Chicago (ORD) allt i business med Swiss (LX). Ankomst till ORD med LX 08 15:30 den 3/4 avresa från ORD med LX 09 den13/4 klockan 19:10.

Vi vill helst inte spendera påsken i Chicago utan är mer sugna på Floridas västkust. Det verkar dock svårt att få tag på inrikesbonusbiljetter för SAS Eurobonus. Jag har försökt hitta andra alternativ samt funderat på andra destinationer som tex Los Angeles, Las Vegas mm.

Det jag önskar hjälp med:
  1. Varifrån vill du börja din resa? ORD
  2. Var är din destination? MIA, RSW, TPA, MCO, (LAX, LAS)
  3. När vill/behöver du resa ut? tidigast 20200403 kl 19:00
  4. När vill/behöver du komma hem/Hur länge vill du vara borta? Återresa för att komma till ORD senast den 13/4 kl. 14:30 (lite tidigare så kan vi gärna hänga i Polaris loungen ett tag :)
  5. Hur många personer som skall resa? 3 vuxna och en 11 åring
  6. I vilken kabinklass? First / Economy
  7. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Troligtvis United men öppen för alla förslag
  8. Vad är din budget? (per person) Det det kostar (vet inte om det går att få in på befintlig bokning?). Går det inte att få med poäng så får vi köpa separata biljetter med allt vad det innebär.
  9. Vad är det viktigaste för dig? Komma till värmen i USA
  10. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nix.
 
Last edited:
Toppen