Senaste nytt

Söker: Stockholm - Bonaire juni 2016

nota bene

Medlem
Se ovan angående KLM.

Vad gäller AA ska jag se om jag kan pussla lite åt dig, men skulle tippa på att jag kan hitta något kring 15-16000 per person, men det kommer att innebära vissa omvägar, vilket inte alltid är jättepraktiskt! (Och om man älskar att släpa bagage kan det bli dyrare om man inte kan utnyttja statusförmåner på alla delar, men om du inte är guld påverkar ju inte detta dig.
 

The Sage

Medlem
Intressant, även om jag inte vill att du ska jobba ihjäl dig @nota bene ;)
Tycker det här är grymt lärorikt.

Apropå dessa deals från KLM, är det ofta så att sådant dyker upp rätt tajt inpå när man ska resa? När skulle ni ha bokat en karibienresa som ska ske i juni nästa år?
 

nota bene

Medlem
Jag skulle hålla mig lugn till drygt 30 dagar innan då många discount fares har 14-60 dagars förköpskrav (plus att tillgänglighet måste finnas). Det är absolut ingen panik att boka ännu - däremot om något dyker upp är det bara att slå till!

(Återkommer angående kreativa förslag - sitter fortfarande på resande fot på mobilen)
 
Jag skulle hålla mig lugn till drygt 30 dagar innan då många discount fares har 14-60 dagars förköpskrav (plus att tillgänglighet måste finnas). Det är absolut ingen panik att boka ännu - däremot om något dyker upp är det bara att slå till!

(Återkommer angående kreativa förslag - sitter fortfarande på resande fot på mobilen)
Precis, kampanjer för nästa sommar kommer efter jul. Vänta.
 
Toppen