Senaste nytt

Söker: Bonusresa Köpenhamn/Stockholm - Världen Oktober 2021 med Eurobonus

Hej!

Efter två inställda USA-resor så ser det mörkt ut för resan vi har inbokad i oktober till västra USA. Visst lever hoppet men....
Jag har försökt att hitta alternativ med har misslyckats så lång. Vi har kikat på tex Thailand (om de nu öppnar) eller Maldiverna (inte bästa tidpunkten men ändå). Tänkte jag skulle se om ni på forumet har mer tur än jag, och kanske kommer fram till några nya förslag.
  • Varifrån vill du börja din resa? Helst CPH men det kan funka med ARN (start i RNB i så fall)
  • Var är din destination? Egentligen vart som helst i världen, dock helst utanför Europa
  • När vill/behöver du resa ut? Mellan 8-11 oktober
  • När vill/behöver du komma hem? Senast 19/20 oktober
  • Hur länge vill du vara borta?
  • Hur många personer som skall resa? 2 stycken
  • I vilken kabinklass? Business
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  • Vad är din budget? (per person) Har både poäng och 241-voucher som räcker överallt
  • Vad är det viktigaste för dig? Att komma iväg? :) Upplevelsen av att flyga och någon lounge står högt. Mest intresserad av lite "beach"-destination. Inga problem att stanna lite längre på något stopp men inte jättelånga stopp kanske.
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Helst inte.
 

Link

Medlem
Om du kan tänka dig Seychellerna så fanns det rätt gott om platser när jag bokade i februari/mars, Biz Stockholm - Seychellerna får man för billiga 105k/poäng för två med en 2-4-1-kupong
 
Toppen