Senaste nytt

Söker after shave 50ml med ”spray-pump”.

Homer

Medlem
Ett annat alternativ är att du skaffar en större necessär ;) eller använder flera
finns säkert många som är villig till att ge bort necessärer från olika flygbolag.
 

Mr Basic

Medlem
Ett annat alternativ är att du skaffar en större necessär ;) eller använder flera
finns säkert många som är villig till att ge bort necessärer från olika flygbolag.
Sluta var så lösningsorienterad nu. :p
Vad ska jag då göra med all tid som frigjorts i och med live-idrottens upphörande, umgås med familjen.....? :rolleyes:;)
 
Efter långt och misslyckat sökande i både fysiska butiker och på nätet vänder jag mig till detta eminenta forum för hjälp (om det jag vill ha ens existerar)?
Jag söker efter en after shave 50ml med spray-pump (se bild). Jag har provat kräm och det var inget för mig.
Visa bifogad bild 108769
Hugo Boss The Scent 100ml med spray-pump använder jag nu. Dock är den för stor för necessären och dessutom har de upphört med spray-pump. :(
Tyvärr går toppen inte att skruva av och fästa på en ny 50ml flaska.

Är det ngn som använder nedanstående after shave och vet om den har pump?
Vet inte vad man kan dra för slutsats av att det står ”Natural Spray”? :rolleyes:
Visa bifogad bild 108770
Detta är en bra after shave balm med pumpflaska.

Benjamin Barber Aftershave Gel Black Oak 50 ml - Gents
 

GOTBound

Medlem
Jag använder deras Black Oak skäggschampo och Black Oak skäggollja i den dagliga skäggvården. Jag brukar alltid få med några provpåsar med deras aftershave balm när jag köper deras ovan nämnda produkter från Gents. Överlag för Black Oak produkterna är att doften är "lätt" och "flyktig".
Som @Jönsson skriver är doften väldigt maskulin.

@Mr Basic , maila Gents och hör om de kan skicka några provpåsar med Benjamin Barber Black Oak aftershave balm.

EK
 

Robert flysas

Moderator
Biotherm Homme har en massa bra flaskor med pump (kräm) allt från att pigga upp till att minska irritationen i huden efter rakning. Har använt många år nu. De är lätta o bra att resa med. Oftast 50 ml. Luktar lagom, fräscht och inte tungt som vissa gör. Finns hos Lyko o de flesta andra affärer.
 
Toppen