Senaste nytt

Så live det går - GOT-HND Lufthansa och ANA first och 11 timmar i Tokyo

Xpressen

Medlem
Men bakgrund av den här tråden https://www.businessclass.se/forum/...n-några-dagar-superb-liverapport-lovas.98575/ så är jag nu på väg att få flyga lite first.

Ska försöka uppdatera med lite bilder och text. LH First finns de ju mängder av bilder och rapporter om men lite mer skadar aldrig.

Började resan från hemmet 08:30 och för att klimatkompensera lite åkte jag naturligtvis en fossilfri taxi hit.

Nu i SAS Loungen på Landvetter och äter Liiiiite frukost, inte för mycket ska ju orka äta hela dagen.

10:20 lyfter LH813 mot FRA och allt ser ut att vara on time.
34865C26-B7E5-4CBB-9194-C253CB2BC241.jpeg
 

Xpressen

Medlem
Första biten gjord!

Lugn och stabil flygning. Kom iväg 5 min sent men landade 10 min tidigt. Blev ett glas mousserande. Inget speciellt i matväg. Nån skinka, nån ost o lite choklad. Smakade på allt men inte mer än så. Bra prioboarding på Landvetter, en försökte smita men blev tillbaka visad. Gardinen stängd större delen av flighten och endast 4 pers i business.

Efter en liten promenad sitter jag nu i FCT och tänkte ta ett glas champagne och bara njuta lite innan det blir lite mat. 5 timmar här ska jag nog kunna slå ihjäl mat, champagne ett bad och lite jobb sämre fredagar har jag haft.

6D99F22A-D4F1-4F7E-B7D7-B7831EFA7E01.jpeg
F7730626-FC77-426D-9870-19651E1A6E04.jpeg
 

bnr

Medlem
Efter en liten promenad sitter jag nu i FCT och tänkte ta ett glas champagne och bara njuta lite innan det blir lite mat. 5 timmar här ska jag nog kunna slå ihjäl mat, champagne ett bad och lite jobb sämre fredagar har jag haft.
Köp några sköna cigarrer i FCTs taxfree och sätt dig i den Cigar Lounge som finns i FCT. Free flow cognac och rom slår aldrig fel.
 
Toppen