Senaste nytt

Sämsta Loungen?

henke12

Medlem
Vilken då? Varför?

Var där och vände i dörren. Minns lite vagt. Detta var 2013,

Man gick upp för en trapp, en man stod med en manuell "slip-maskin".
Bakom "lounge-draken" fanns ungefär 6 stolar, många gamla tidningar och en kaffemaskin från tidigt -90.
Allt inrymt på 25kvm :)

Ska försöka bildgoogla lite!

EDIT: Låg på landside. Diners tror jag gav tillträde, Rätt nära säkerhetskontrollen

EDIT2: Found it!

Diners Club International Airport Lounge - Velika Gorica, Zagreb
 
Last edited:

Pho

Medlem
Finns många lounger som jag skulle kalla värst, lite beroende på vilken utgångspunkt man har för sin bedömning.
Korean Air inrikes på Gimhae är ganska trist några få sittplatser och lite vatten, kaffe och kanske någon juice att dricka.
Air France på 2G är riktigt usel om man betänker att det är på deras hemma flygplats!

Fast skall man vara krass, så är det ganska många som är ungefär i samma klass...
 

agehall

Medlem
VIP loungen i terminalen för privatjets på OSL. Jag hittar ingen bild nu, men den är nog det mest komiska jag sett vad gäller lounger.
 

Kronholm

Medlem
Är nybliven EBG så jag har inte hunnit besöka så många ännu. Sämst hittills är VIP loungen i Genua, ett tjugotal skinnsäten och endast soft drinks till förtäring. Dessutom ligger entrén före säkerhetskontrollen, receptionisten påstod att loungen var unik i Europa pga detta....
 

Timotey

Medlem
Är nybliven EBG så jag har inte hunnit besöka så många ännu. Sämst hittills är VIP loungen i Genua, ett tjugotal skinnsäten och endast soft drinks till förtäring. Dessutom ligger entrén före säkerhetskontrollen, receptionisten påstod att loungen var unik i Europa pga detta....
Måste finnas fler flygplatser där loungen ligger före säkerhetskontrollen
 
Toppen