Senaste nytt

Rykte: Göteborg Landvetter stänger ner inom kort?

Flög från Landvetter och pratade med personalen airside som hade hört rykten om att man funderar på att stänga ner Landvetter under ett tag inom kort. Det tycker jag låter helt sjukt ifall man hade gått och gjort det? Är ju ändå en 8-14 flighter om dagen och Sveriges näst största stad. Som sagt, bara vad jag hörde av personalen så kan såklart vara osant, men ville ändå höra forumets åsikter.
 

LPC123

Medlem
Flög från Landvetter och pratade med personalen airside som hade hört rykten om att man funderar på att stänga ner Landvetter under ett tag inom kort. Det tycker jag låter helt sjukt ifall man hade gått och gjort det? Är ju ändå en 8-14 flighter om dagen och Sveriges näst största stad. Som sagt, bara vad jag hörde av personalen så kan såklart vara osant, men ville ändå höra forumets åsikter.
Låter otroligt att dom skulle stänga ner helt. Vet från personal där att dom kommer korttids permittera igen men inte stänga helt. Det är ju en del frakt och annat som måste funka även om det inte flygs några passagerare.
 
Detta är nackdel med socialamedier rykten utan källa, till och med trådskaparen skriver rykten.

Jag skriver alltså i rubriken att det är ett rykte för att tidigt och tydligt klargöra för alla att det är just det. Om nu personalen på flygplatsen springer runt och säger detta så är det väl ändå något som är intressant att diskutera på ett flygforum? Tycker du inte det?
 
Toppen