Senaste nytt

Ryanair - Era upplevelser?

Voyageur

Medlem
Mmmm att uttala det namnet ger en rysningar direkt! Har sökt lite på forumet men inte lyckats hitta mer än enstaka inlägg på de som provat detta flygbolag. Nu är Ryan motsatsen till vad detta forum handlar om i stort men det vore ju ändå kul att få höra om era flygupplevelser med Ryan (om någon vågar erkänna) ;)

Har själv provat de en gång för herrans många år sedan som student och kunde redan då konstatera skevheten i boskapsflyg, sen har skamligheterna med bolaget avlöst varandra och verkligheten uppenbarat sig så tydligt att inte ens med en antiseptisk pinsett tar jag i Ryanair!
 

Trox

Medlem
Åkt en gång med dem till Barcelona, eller Girona som de stavar namnet. Det funkade. Inget längtar efter att göra igen direkt men skulle det passa väldigt bra så.
 

ChabbeT

Medlem
Åkt med dem 3-4 ggr då jag bodde närmare Skavsta förr. Köpt sk priority boarding varje ggn så man slipper stå i kö o springa för en plats. Kvaliteten är ju ej den bästa. Dock kommit i tid varje gång men längtar inte efter att flyga med dem ngt mer.
 

Jonas C

Medlem
Flög dem för 7 år sedan. På den tiden var de som SAS är idag, men ack så tiderna har ändrats. Skulle aldrig få för mig att sätta min fot på ett Ryanairplan idag...
 
Mmmm att uttala det namnet ger en rysningar direkt! Har sökt lite på forumet men inte lyckats hitta mer än enstaka inlägg på de som provat detta flygbolag. Nu är Ryan motsatsen till vad detta forum handlar om i stort men det vore ju ändå kul att få höra om era flygupplevelser med Ryan (om någon vågar erkänna) ;)

Har själv provat de en gång för herrans många år sedan som student och kunde redan då konstatera skevheten i boskapsflyg, sen har skamligheterna med bolaget avlöst varandra och verkligheten uppenbarat sig så tydligt att inte ens med en antiseptisk pinsett tar jag i Ryanair!

Nej, nej. Och åter: nej!
 

sembl

Medlem
Jag har transporterats med Ryanair till STN från NYO precis när de startade upp. Och då var det inte alls tokigt med incheckad bagage etc. 2 ggr och betalade runt 500 t/r men då var jag en omedveten resenär. Kan det ha varit runt 2001-2002..
 

PYRZ

Medlem
En "grabbresa" till Berlin för 6 år sen tror jag... Väldigt kort resa men inget man längtar tillbaka till.
 

Sofia

Medlem
Flög m Ryanair några gånger när de fortfarande trafikerade Liverpool eftersom det trots allt är en bit att åka från Manchester o Mr. Sofias föräldrar bor i Liverpool. Funkade hyfsat smärtfritt får jag nog säga, trots allt :)
 
Toppen