Ryanair: Överraskande bra

Diskussion i 'Reserapporter' startad av VonMögen, 15 Juni 2016.

1. VonMögen

VonMögen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du känner mig för väl @spritfet ;)

2. VonMögen

VonMögen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vaaaa inte möjligt ... ;)

3. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra att du börjat gilla Ryanair @VonMögen då vet vi vad för bolag vi skickar dig med på nästa jobb ;)

VonMögen gillar detta.
  4. VonMögen

VonMögen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyvärr inte men hade tagit en stol på Ryan direkt @Agö

Agö gillar detta.
  5. VonMögen

VonMögen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hahahaha ... Bara om du följer med @simon_says91 ;)

6. In_Sweden

In_Sweden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Säga vad man vill om Ryanair. Men prioboarding kan de likt få andra i Norden.
    Tror inte att jag har varit med om en enda Ryanflight (av kanske 15-20stk) som inte har haft perfekt prioboarding.

Sen så är frågan om hur mycket service något bolag hinner med på en 65 minuter lång flight.

7. jsn

jsn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Störtskön rapport!! Tyvärr verkar du ha glömt nämna självklarheter som priority check-in, fast-track genom security etc...?

8. Henrik_B

Henrik_B Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samt att resan nästan kostade lika mycket som att sitta på en fågel.

9. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flighten är 65 min enligt tidtabell men 45-50 min flygtid i praktiken, mitt rekord är 42 min. Ryanair brukar faktiskt vara långt mer effektiva än Wizzair på sträckan. Dom plockar fram grejerna, kör ut en sväng, in igen och sedan slappa. På Wizzair däremot hinner planet påbörja nedstigningen innan personalen fått i ordning serveringsvagnen och hinner ibland inte servera hela planet och plockar fortfarande dom sista sakerna från vagnen när piloten ropar "cabin crew, take your seats for landing"

Oavsett om man väljer det Irländska eller Ungerska lågprisbolaget så kan man ofta hitta biljetter för under hundralappen enkel till Gdansk och ibland så billligt som 29, 49 eller 69 kr. Rekommenderas...

jerixon gillar detta.
  10. VonMögen

VonMögen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du har helt rätt att nånstans i dimman fanns det faciliteter som fast-track och prio-checking @jsn ... men tyvärr var detta inget som vi var i närheten av

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!