Senaste nytt

Roulette på flygplan hos Thai Airways

JonW

Medlem
Borde vara så att det endast är TGB kvar. Enligt Thais Danska sida skall allt vara klart till den 18 januari och det är möjligen då som TGB skall in ? Men som vanligt när det gäller Thai kan allt händ och oftast blir det inte som det var tänkt.
Kan för övrigt rekomendera den danska sidan som är den mest uppdaterade i Skandinavien.

Thai Airways - Seneste nyheder -
Då har vi nått 20 jan, och enligt FT finns ingen indikation om att mer än halva premiumuppgraderingsprogrammet är klart.
Dessutom kan det ev. finnas kvar gamla 747:eek:r som ska konverteras till frakt i passagerartrafik.
 

HansO

Medlem
Då har vi nått 20 jan, och enligt FT finns ingen indikation om att mer än halva premiumuppgraderingsprogrammet är klart.
Dessutom kan det ev. finnas kvar gamla 747:eek:r som ska konverteras till frakt i passagerartrafik.

Som jag skrev tidigare i ett inlägg så går det aldrig att lita på Thai och deras information.
Min uppfattning flyger fortfarande TGB och TGF med gammal inredning.
När dom skall in står i stjärnorna ????
 

Yekermo

Medlem
Jag ser nu på Awardtravelr att det finns F på TG960 BKK-ARN 20-feb. Vad jag vet har det väl bara erbjudits C innnan som award? Är det en gammal trött kärra man kan förvänta sig tro?
 

Dr. Miles

Expert
Jag ser nu på Awardtravelr att det finns F på TG960 BKK-ARN 20-feb. Vad jag vet har det väl bara erbjudits C innnan som award? Är det en gammal trött kärra man kan förvänta sig tro?

Awardtravelr hämtar information från olika källor och är buggig.

Som 011430121 skrev, det går inte boka First class på THAI flyg mellan Bangkok-Stockholm v.v. Varken som bonusresa eller som betald biljett.
 

CaptainM

Medlem
Så där, då kom det väntade bakslaget. Min bokning med TG951 CPH-BKK den 16 feb har lovat 747-400 fram till idag, då det trillade in en All Series Passenger på bokningen. :(
 

Oscwo

Medlem
Så där, då kom det väntade bakslaget. Min bokning med TG951 CPH-BKK den 16 feb har lovat 747-400 fram till idag, då det trillade in en All Series Passenger på bokningen. :(

Och vad innebär detta? Det är ju fortfarande en 747-400 det är frågan om? Är all "All Series Passenger" synonymt med att planet inte är retrofittat?
 
Toppen