Senaste nytt

*rodna* Radisson Friends & Family...

lnixon

Medlem
Just incheckad på Radisson Blu Zürich Airport på en CARLSONF-rate. Eftersom det här är Schweiz gör de saker ordentligt och frågar faktiskt efter ens Radisson-kompis.

Jag refererade till en namnlös bartender på Waterfront. Det var rätt uppenbart att hon inte trodde på mig.

Lite pinsamt, då.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gnopps

Medlem
Tja, att använda ett Friends & Family -pris kan ha sina nackdelar. Kanske dags att lägga till vd:n på Facebook?
 

lonewolf

Medlem
Är intresserad av CARLSONF. Hur fungerar detta? Hitta du bara på något namn? Brukar de kolla så att man talar sanning?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

lonewolf

Medlem
Låt säga att jag använder mig av CARLSONF och gör en bokning för Radisson Stockholm Arlanda. Jag kommer till incheck och så frågar receptionen vem jag känner och var personen i fråga arbetar. "Jag känner X, på Radisson Waterfront" Räcker detta? Eller kollas detta upp? Och vad räknas som vän? Ett kort snack i baren med bartendern där jag noterat en bartenders namn? Skulle gärna vilja få lite mer klarhet i detta. Dessvärre verkar det som att man inte tjänar några points på denna bokningsform.
 

TreD

Medlem
'Man kan bygga sin historia på lögner men inte sin framtid' - skrev en vis rysk författare en gång.
Det är gott att den principen fortsatt är verksam.
 
Toppen