Senaste nytt

Rimowa

ACervin

Medlem
Hur ska man tänka kring incheckat bagage för en småbarnsfamilj?
Det står mellan antingen två Check-in L eller en L och en M. Lutar åt det senare. Vad säger ni? Det är ju knappt någon prisskillnad så det ingen prisfråga.

En M och en L måste vara rätt väg att gå, en väska skall ju helst vara ganksa fulll annars ramlar allt omkring.
 

Capa

Medlem
En M och en L måste vara rätt väg att gå, en väska skall ju helst vara ganksa fulll annars ramlar allt omkring.

Tack för svar. Lutar åt två L då skillnaden i pris är minimal. När vi åker med barnen kommer vi kanske behöva två stora tänker jag. Men visst, bagage som åker runt i väskan är ju mindre bra. Hmm.
 
Tack för svar. Lutar åt två L då skillnaden i pris är minimal. När vi åker med barnen kommer vi kanske behöva två stora tänker jag. Men visst, bagage som åker runt i väskan är ju mindre bra. Hmm.
Har en 80L och en 60L, det är mer än nog för två veckor för två personer. Med barn blir det ju lite individuellt, min äldsta dotter hade en 60L väska för skorna (man kan tydligen bara använda varje par skor en gång, max två, per semester) ;)
 
Har idag 2 st Rimowa "Salsa Air" de som idag identifieras som "ESSENTIAL LITE".

Har haft problemet att hjulen lite gör som de vill när jag packat väskan och rullar den på alla 4 hjulen. Det känns lite som de är i obalans och inte lirar korrekt, bör jag kunna dra något sånt på Garantin? Vart vänder jag mig i Stockholm? Väskorna inköpta 2017/2018
 
Har idag 2 st Rimowa "Salsa Air" de som idag identifieras som "ESSENTIAL LITE".

Har haft problemet att hjulen lite gör som de vill när jag packat väskan och rullar den på alla 4 hjulen. Det känns lite som de är i obalans och inte lirar korrekt, bör jag kunna dra något sånt på Garantin? Vart vänder jag mig i Stockholm? Väskorna inköpta 2017/2018

Tidigare var KDK service/rep partner. Vet inte hur det är med dem nu, du får fråga om de fortfarande kan hjälpa till.

Postadress:

KKDK Luggage AB
Box 69
SE-190 45 Stockholm-Arlanda

Besöksadress:
KKDK Luggage
SkyBridge Arlanda Airport
(Gången mellan SkyCity och Clarion Hotel Arlanda)
SE-190 60 Stockholm-Arlanda

Phone +46 8 594 420 11 | Direct +46 76-346 20 11
peo@kkdk.se | Kuffert Kompagniet – KuffertKompagniet

Annars får du skicka väskan till LVMH i DE.
 
Toppen