Senaste nytt

Rezidor aktien rusar idag på börsen

MegaFlyer

Medlem
Halloj,

Är villkoren uppdaterade?

Upgrade to Gold Elite status will be effective approximately 10 working days following enrolment. To maintain Elite status, members must re-qualify annually per programme rules.

Verkar som man måste kvalificera för att ligga kvar på guld? Någon som vet något?

Hilsen
 

Nemo

Medlem
Halloj,

Är villkoren uppdaterade?

Upgrade to Gold Elite status will be effective approximately 10 working days following enrolment. To maintain Elite status, members must re-qualify annually per programme rules.

Verkar som man måste kvalificera för att ligga kvar på guld? Någon som vet något?

Hilsen

http://www.businessclass.se/forum/r...-club-carlson-gold-elite-genom-aktiekoep.html
Det räcker med att du behåller aktierna (eller säljer och köper), och kontaktar Club Carlson varje år för förnyelse av Gold-status
 
Så man behåller Gold Elite så länge man har kvar aktierna oavsett om man inte når upp till antalet övernattningar som krävs? Låter ju för bra för att vara sant?
 

fcx

Medlem
Så man behåller Gold Elite så länge man har kvar aktierna oavsett om man inte når upp till antalet övernattningar som krävs? Låter ju för bra för att vara sant?

Det är sant, jag "återkvalade" på det sättet i år. Och jag håller med om att texten på hemsidan är (medvetet?) dubbeltydig.

Däremot vet jag inte hur det funkar om man får Guld genom att statusmatcha med FFP:er (exv. EBG), om man kan återmatcha varje år med dem?
 

FF#1

Medlem
Det är både sant och bra! har haft status i flera år på det sättet trots att det har saknats någon natt för att återkvalificera på vanligt sätt.
 

fredrik996

Medlem
Sista tiden verkar inte Rezidor aktien rusat precis.
Nån som funderat på att handla på sig aktier eller sälja bort?

Ja menar varför inte förena nytta med nöje och spekulera lite i den också?
 

MegaFlyer

Medlem
Känns som bra köpläge om man har is i magen. Guldkort för en ganska ok penning. Företaget går ok och har expansionsplaner.

Köpte för ca 6 mån sedan och aktien har tappat 30%. Så nu är det bättre läge om man jagar ett prisvärt guldkort.

God jul!
 
Toppen