Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

C Class

Medlem
Hej är det ngn som har koll på "EU-direktiv (det första betaltjänstdirektivet från 2010) och uppdaterades utifrån bestämmelserna i det andra betaltjänstdirektivet (PSD2) den första maj 2018." finns det krav att man skall kunna betala med IBAN/BIC?
 
Revolut för företag lanserar kostnadsfria konton!

Hej Mattias, ta på dig en tjusig hatt och dina finskor, för vi firar vårt andra jubileum. Och därför lanserar vi KOSTNADSFRIA företagskonton. Inga månadsavgifter! Vi vet själva att för nystartade småföretag är varje krona viktig. Därför presenterar vi en helt ny kostnadsfri plan för företag och frilansare!

Med våra kostnadsfria företagskonton kan du:

Kontona kan hålla och växla 28 olika valutor
Lokala kontouppgifter och betalningar i GBP och EUR
Internationella IBAN-nummer
Fysiska och virtuella kort
Smidiga integreringar med Xero, FreeAgent, Slack med mera.
Obegränsade kostnadsfria överföringar till andra Revolut-användare

Läs mer här The Business Bank Account Alternative | Revolut
 

Tonton

Medlem
Det var ett VISA nyss, men de verkar precis ha bytt till Mastercard har jag fått höra. Och kikar jag i min egen app så kan jag inte längre beställa VISA utan endast Mastercard.

Attans... tur att man har ett Revolut visakort. Räddade mig på min semester.

Edit: @crown vet du hur nyligen det ändrades? Brorsan skaffade Revolut i slutet av augusti och fick Visa då.
 
Last edited:

crown

Medlem
Attans... tur att man har ett Revolut visakort. Räddade mig på min semester.

Edit: @crown vet du hur nyligen det ändrades? Brorsan skaffade Revolut i slutet av augusti och fick Visa då.

Jag beställde ett Revolut 2019-09-05 och fick ett Mastercard.

Bör då ha ändrats i månadsskiftet aug/sept.

Är själv lite sur på mig själv att jag inte beställde ett extra Visa då jag har Mastercard på både gratis + metallkortet. Men så går det när man väntar för länge, så blir att behålla Norwegian Visa, för alltid bra med ett Visa när man reser.
 
Toppen