Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

ekf

Medlem
På Revolut’s Facebook sida finns kod på 150 kr man kan använda till en taxi resa om du betalar med kortet.
Det kan vara värt att nämna att man måste signa upp sig för taxitjänsten Bolt för att kunna använda koden.
Jag gjorde det för ett tag sedan, fick en kod som gav 200 SEK rabatt på första resan. När jag sedan gjorde min första resa, vilket blev i Litauen, omvandlade Bolt rabatten till 6 EUR istället - utan att meddela innan.
Själva tjänsten fungerade hur smidigt som helst, den har jag inget att anmärka på.
 

falling

Medlem
Funderar på att skaffa Revolut, en fråga till er som har standard varianten, är det ett visa eller Mastercard man får? På hemsidan stod det att det beror på vilken region man bor i...

Finns det någon värvningslänk tar jag gärna emot en sån också...
 

gneken

Medlem
Funderar på att skaffa Revolut, en fråga till er som har standard varianten, är det ett visa eller Mastercard man får? På hemsidan stod det att det beror på vilken region man bor i...

Finns det någon värvningslänk tar jag gärna emot en sån också...
Man får ett Visakort här i Sverige.
 

mha321

Medlem
Funderar på att skaffa Revolut, en fråga till er som har standard varianten, är det ett visa eller Mastercard man får? På hemsidan stod det att det beror på vilken region man bor i...

Finns det någon värvningslänk tar jag gärna emot en sån också...
Standard kortet är visa i Sverige.
 

imartin

Medlem
Ja det finns en del bra grejer med Revolut. Måste säga att jag aldrig har varit nöjdare med en banktjänst. Och det trots att Revolut inte ens är en fullutvecklad banktjänst än.

Så absurd att t.ex. push meddelanden vid transaktioner fortfarande är något som de stora bank-apparna/lösningarna inte erbjuder. Iaf inte de jag känner till.
 

Robert flysas

Moderator
Ja det finns en del bra grejer med Revolut. Måste säga att jag aldrig har varit nöjdare med en banktjänst. Och det trots att Revolut inte ens är en fullutvecklad banktjänst än.

Så absurd att t.ex. push meddelanden vid transaktioner fortfarande är något som de stora bank-apparna/lösningarna inte erbjuder. Iaf inte de jag känner till.

Ja vem vet,vi kanske har en ny bank snart som verkligen är en bank kunderna efterfrågar:)
 
Toppen