Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Blyberg

Medlem
Kan tipsa om att undvika åäö i namn och adress när man reggar revolutkortet i gpay. Många som har haft problem.
 

pepzz

Medlem
Något fått igång Revolut Visa med Google Pay ? Jag kommer så långt att google testar dra 0 kr från mitt revolut, syns i appen. Men behöver verifiera kortet med ett sms och slå en kod, men får aldrig något sms. Även när jag trycker att skicka igen. suck.
Det löste sig nu, jag tog bort kortet och reggade om, tittade extra noga på adressen och det hade fallit bort ett tecken där det står gatanunamn 10, skulle stå gatunamn 10 B. Då kom sms direkt. Så kolla upp att postnr och adress är rätt om ni får problem.
 

Robert flysas

Moderator
Fått reda på att när de vill få in mer uppgifter om kunden börjar vid över 40,000 kr. Ett tips är att ta kort på det banker brukar önska, så kan man lätt skicka in dessa oavsett om du är hemma eller på Santa Monica Pier :D
 

Robert flysas

Moderator
Jag fick ett meddelande idag att jag kan bjuda in vänner och att de får kortet gratis. Det som de vill är att man fyller på det för att verifiera allt. Om detta är tillåtet av admin så kan ni som är intresserade skicka PM. Jag får inget för detta utan mer som en goodwill.

Detta står:

Hey Robert,
Revolut is way better with friends. You can send and request money from each other for free, attach funny GIFs, split the bill at restaurants and, if you’re planning a cheeky holiday together, spend abroad with a great exchange rate.

Give all your friends a free card. Hurry though, this offer will expire in 7 days!

Head to the `More` tab and tap on `Invite` to invite your friends via the Revolut app and give them a free Revolut card.

Please note: A friend can only receive their first card for free if they have not signed up to Revolut before. For verification purposes, we require customers to top up their account with £10 (or equivalent) before ordering the free card. This is not a fee for the card and can be immediately spent with your Revolut card or transferred back to your original bank account.
 
Last edited:

ekf

Medlem
Ni som registrerat Revolut-kortet i Google Pay, hur ser det ut i Revolut-appen? Dyker det upp ytterligare ett kort där (som de virtuella) med egna spärrinställningar, eller följer sådant med huvudkortet?
 
Toppen