Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Revolut lanserar ny plan: Plus för 33,99 SEK/månad.

Kolla in den här videon för att få en fullständig genomgång av allt som finns i Plus.


Saxat från mejlet:

1. Få ersättning för oavsiktligt skadade eller stulna varor i upp till 365 dagar
Beroende på vilket paket du väljer kan du anpassa din täckning efter värdet på den telefon eller laptop som du har köpt upp till 10 000 EUR

2. Ha flexibilitet att skjuta fram returdatumet med 90 dagar
Ångra aldrig ett köp igen. Vår utökade ångerrätt ger dig mer tid och återbetalning om återförsäljaren inte vill ta tillbaka varan

3. Få pengarna tillbaka när du har otur och tvingas ställa in ett evenemang
Kommer du inte iväg till det där evenemanget du drömt om? Är det kanske covid-19 som kommer i vägen? Du får fortfarande pengarna tillbaka

4. Få dina pengar att växa med daglig ränta
Få ut det mesta av dina pengar med upp till 0,65 % ränta när du sparar kontanter i ett Vault-sparkonto. (Kommer snart till Europa!)
 

kilu00

Medlem
Mejl idag,

”Nu när julhelgen är på ingång är du säkert på utkik efter de bästa klapparna till dina nära och kära. Vi finns här för att hjälpa dig att få pengarna att räcka längre under denna shoppingsäsong!

Du behöver bara göra fem betalningar med ditt Revolut Visa-kort under de kommande två veckorna så får du kr135 tillbaka, direkt till ditt Revolut-konto!”

Villkor: Revolut Blog


Förekommer sådana här kampanjer regelbundet hos Revolut / med VISA?
 

Judas kiss

Medlem
Någon som har en fräsch utvärdering ang investerings sektionen i appen? Duger den? Kollade nu och det verkar som att det har hänt en del sen jag körde lite 2019 till början på mars 2020. I början så var det ju rätt basic med utseende och funktioner. Hur är det med avgifter och andra funktioner?
 

Samosaguas

Medlem
Någon som har en fräsch utvärdering ang investerings sektionen i appen? Duger den? Kollade nu och det verkar som att det har hänt en del sen jag körde lite 2019 till början på mars 2020. I början så var det ju rätt basic med utseende och funktioner. Hur är det med avgifter och andra funktioner?
Jag har använt den en hel del senaste året. 3 gratis transaktioner per månad om man har gratiskortet som jag har. Efter det kostar det runt 11 kronor per transaktion tror jag. Jag tycker investeringstjänsten fungerar klockrent.

ps. Skulle köpt fler Fiverr-aktier än jag gjorde när de stod i $60 styck
 

Tonton

Medlem
Revolut kör en värvningskampanj!


Revolut skrev:
Our financial super app delivers everyday digital banking solutions globally. For each and every eligible friend that signs up from your referral, we'll give you kr225. Because a little extra cash in 2021 wouldn't hurt, right?

How do I invite friends?
1. Tap on the button below

2. Select your friends

3. Send the invite

You can refer up to 100 friends, but they must be eligible for a Revolut account and can not already be a Revolut customer. They must fulfill the eligibility requirements listed below.

What do my friends need to do?
1. Sign up to a Revolut account using your unique referral link

2. Add money by connecting their bank or debit card

3. Order a physical Revolut card

4. Complete 3 purchase transactions with their new Revolut card (can be using a virtual card while they wait for their physical one)

All before the promotion ends on February 19, 2021. T&Cs on blog.


F.ö lite roligt att i standardmeddelandet man skickar så står det

"Join me and over 13 million users who love this digital banking app. Sign up with my link below and check out their disposable virtual cards for safe shopping: xxxx"

Klickar man sig sedan in på sidan så möts man av detta:

Screenshot 2021-01-22 at 19.56.27.png
 
Last edited:

Tonton

Medlem
Nu svarade du inte riktigt på mina frågor - men en till följdfråga: Har du testat att trycka på info-knappen, som du har ringat in..?
 
Toppen