Senaste nytt

Review: SAS All business class service Stockholm - Stavanger - Houston

Kimmen00

Medlem
Flög Houston - flighten igår.. Sjukt bra på alla sätt! Stolen störde mig inte nämnvärt, flugit många C med angle-flat funkar helt ok.

Maten var riktigt riktigt bra och service var top-notch. Personalen gjorde verkligen skäl för lönen.. Otroligt trevliga och de gick konstant runt i planet och de verkligen trugade i en dricka.
 

Agö

Medlem
Flög Houston - flighten igår.. Sjukt bra på alla sätt! Stolen störde mig inte nämnvärt, flugit många C med angle-flat funkar helt ok.

Maten var riktigt riktigt bra och service var top-notch. Personalen gjorde verkligen skäl för lönen.. Otroligt trevliga och de gick konstant runt i planet och de verkligen trugade i en dricka.
Just personalen verkar vara det som verkligen särskiljer här, av alla rapporter att döma. Föga förvånande dock.
 

011430121

Medlem
Flög Houston - flighten igår.. Sjukt bra på alla sätt! Stolen störde mig inte nämnvärt, flugit många C med angle-flat funkar helt ok.

Maten var riktigt riktigt bra och service var top-notch. Personalen gjorde verkligen skäl för lönen.. Otroligt trevliga och de gick konstant runt i planet och de verkligen trugade i en dricka.
Hur var beläggningen?
 

Crille81

Medlem
Ganska fullt. 39 av 44 platser. Upplevdes dock inte alls trångt eller så på ngt sätt. Vi satt hela rad 2 och man hör ju knappt ens grannraderna. Och servicen var som sagt hög klass på.

Kan bara instämma, åkte 8/7, 2 lediga platser och riktigt bra service och trevlig personal! MYCKET bättre än en normal SAS flight i C gällande service och bemötande!
 
Toppen