Restaurangtips Gdansk

Diskussion i 'Restauranger' startad av Judas kiss, 28 November 2018.

1. Judas kiss

Judas kiss Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åker till Gdansk i december för att fira gumman och lika bra att dra upp en seperat restaurangtråd för staden så att den finns i den här forumdelen. Fick ett par tips i min förra Gdansk tips som jag skriver ned här:

Prologue
    Patio Espanol
    Gdanska

Fyll gärna på :)

2. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Judas kiss

Judas kiss Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser ju ruggigt mysigt ut! Har du något förslag att ta från menyn att beställa in?

4. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu är jag en ganska tråkig köttätande varelse så jag gillar "Kotlet Schabowy" (wiener schnitzel) som man säkert kan äta på 1000-tals andra restauranger runt om i Europa. Min fru älskar pirogerna och fisken. Nått som jag inte testat men som vet är populärt - "Flaki" d.v.s. komage, om man vill prova nått lite mer ovanligt. Jag skulle säga att det mesta som finns på menyn är väldigt bra. Och testa gärna "Zurek" - soppan som serveras i ett nybakat bröd Karczma Polska Zagroda, Sopot - Restaurant Reviews, Phone Number & Photos - TripAdvisor

5. Judas kiss

Judas kiss Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för infon. Komagen och soppan är ju given i kylan.

6. Jönsson

Jönsson Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Mercato som ligger i Hiltonbyggnaden är bra. Bor du på hilton så får du som Gold/Diamond 20% på avsmakningsmenyn.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!