Restauranger där personalen inte känner till Eurobonus-samarbete

Diskussion i 'Restauranger' startad av CoooC, 6 Oktober 2018.

1. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inga problem att efterregistrera Vassa eggen,
    där visste heller inte personalen nåt om EuroBonus

Gus gillar detta.
  2. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Här är länken för efterregistreringen: SAS EuroBonus

Min erfarenhet är att det fungerar utmärkt att registrera i efterhand. Vissa ställen där jag vet att det aldrig fungerar frågar jag inte på längre utan går direkt på efterregistrering efter 8 dagar.

Angående Nalen så fungerade det utmärkt tidigare men helt plötsligt var skyltarna för Eurobonus borta och personalen sa att samarbetet upphört. Dock finns de kvar på portalen och efterregistrering fungerar.

dino_81 och Jane Insane gillar detta.
  3. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då kom jag dessvärre ihåg rätt :( Fick en liten förhoppning helt plötsligt...

4. CoooC

CoooC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sorry, dom fanns iaf med för ett halvår sedan.

5. Dr_Strangelove

Dr_Strangelove Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I Stockholm har jag bara testat det på Duvel Café, kyparen hade ingen koll. Gick bra att registrera i efterhand.

På Drumbar i Malmö har personalen mest sett ut som fågelholkar när jag fört det på tal. Dock lyckats få det automatregistrerat en gång och har efterregistrerat ett par gånger till utan problem. Ungefär samma på Siesta (också Malmö). På Bouchon var det inga bekymmer, väl insatt servitris.

6. danielhog

danielhog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Personalen på Räkan var helt ovetandes men gick med på att testa att dra eurobonuskortet i den mobila terminalen och det blev ett rött kryss ”gäller ej här”. Sen betalade vi som vanligt med kreditkort och poängen var inne på eurobonuskontot kort senare.

Jane Insane gillar detta.
  7. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om det är Räkan på Vasagatan i Stockholm så äter vi lunch rätt ofta på det ställer, jag hade ingen aning om man kan få EuroBonus poäng.

MrDollar gillar detta.
  8. danielhog

danielhog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    9255D169-0FE9-40CF-B8C0-5F02827ED3AC.png

Eller som SK IT använder som slang ”Räken” :)

Sir Lemon, Berglund och 011430121 gillar detta.
  9. Hachans

Hachans Medlem

Luzette har inte heller någon koll men har å andra sidan helt okej utväxling på poäng/krona.

Efterregistreringen fungerade toppen!

Remington Steele gillar detta.
  10. Tonton

Tonton Medlem

+1 på detta... käkat lunch där tre gånger senast veckorna - varenda gång har jag behövt efterregistrera.

Remington Steele gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!