Senaste nytt

Resor med öl

palmen

Moderator
Besök på Other Half i New York nu i helgen.
Alltid trevligt med besök på bryggerier i USA där alla är välkomna. Folk tar med sina hundar eller en infant och ingen tycker det är konstigt.

Själv fokuserade jag mest på att prova öl innan lunch...
20190216_113713.jpg
 

Mimer

Medlem
Besök på Other Half i New York nu i helgen.
Alltid trevligt med besök på bryggerier i USA där alla är välkomna. Folk tar med sina hundar eller en infant och ingen tycker det är konstigt.

Själv fokuserade jag mest på att prova öl innan lunch...
Visa bifogad bild 86863

+1 på den @palmen. Har besökt att tjugotal bryggerier runtom i Usa (och några i Kanada) alltid med ett vänligt bemötande av alla gäster, stora som små, med två eller fyra ben.

Faktiskt alltid en positiv upplevelse, inte bara på grund att jag har druckit öl ;-).
 
Last edited:

Homer

Medlem
Jag var stressad och hade inte tid att undersöka, såg en skylt i *LAX loungen om "beer flight"(flera små glas med olika sorters öl) available.
Någon som testat och vet vad det handlar om?
 

palmen

Moderator
Jag var stressad och hade inte tid att undersöka, såg en skylt i *LAX loungen om "beer flight"(flera små glas med olika sorters öl) available.
Någon som testat och vet vad det handlar om?
Ja, om de inte bytt nyligen är det de 4 ölen från The Dudes som serveras som en flight.
Kul att testa 4 olika typer av öl, och helt ok öl.

Och med länk till en bild också
BusinessClass.se Loungen 2018 | Sida 137 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Last edited:

Mimer

Medlem
Skulle gissa att det du fick var följande, men jag kan inte ta gift på det ;-).
Wiser Dude Pilsner
Most Excellent Session IPA
CalifornIPA
Grandma's Pecan Brown Ale
 

Mimer

Medlem
Toppen