Senaste nytt

[Reserapport] Johan på Asienutflykt

Johans00

Medlem
Grym rapport, tack! En reflektion, jag är en (snart) medelålders man som har insett att det är mer regel än undantag att en bakfylla är 2 dagar. Jag funderade tidigt i texten "Hur orkar han", sen kom svaret:



Njut medan du kan ;)!
Man är bara 19 en gång! Måste dock erkänna att vissa morgnar mådde jag inte så jättebra :rolleyes:
 

Johans00

Medlem
"Hon insisterar att hon måste ta en massa foton på mig och en video på när jag snurrar runt med stolen och håller i champagneflaskan"

Sånt skit händer inte på Lufthansa!!!
Underbar rapport, jag gillar din stil skarpt trots att jag bara kunde se en enda bild o_O
Känns stort att få en sån kommentar av forumets egna Johnny med linne!! Du är inte så dålig på att fika du heller efter att ha läst din senaste rapport :D
 

henrik l

Medlem
Tack för en mycket trevlig rapport. Är det första gången "New suites" beskrivs här? Var spännande läsning. Har en bokning ZRH-SIN nästa sommar som jag ser fram emot än mer nu:)
 

FilipJ

Medlem
Kul rapport, enormt många flygtimmar i trevliga kabiner.
Men måste fråga - är det verkligen, orironiskt, önskvärt att promenera runt i andra kabiner bara för att visa att man åker en lyxigare kabinklass?
 

Johan Gott

Medlem
Toppen