Senaste nytt

Resa till värmen, 2 pers i business

Tonton

Medlem
Nån som har erfarenhet av Seychellerna eller Zanzibar? Bra eller dåligt? :)

Finns mängder med trådar om dessa resmål på forumet - men i korthet så är båda är bra, är min uppfattning.

Mina föräldrar (65 år gamla) har senaste 3 åren besökt Mauritius, Zanzibar och Seychellerna. Deras favorit var utan tvekan Zanzibar.

Jag har dock inte varit på någon av dessa ställen - så kan inte validera vad de säger. Personligen tror jag att jag skulle vara nöjd oavsett var jag hamnade :D
 
Jag skulle varmt rekommendera Israel
Intressant, berätta gärna mer!

Av listan att döma så är de mest sugna på Seychellerna så hoppas jag kan lägga till en fråga.
Vilka business i Star Alliance kan man få till en award trip dit med? Ethiopian och Turkish som jag vet. Vilken är att föredra? I och med att de aldrig åkt business förr så är det maximal komfort / sköna lounger jag är ute efter.

Tack igen!
 
Intressant, berätta gärna mer!

Av listan att döma så är de mest sugna på Seychellerna så hoppas jag kan lägga till en fråga.
Vilka business i Star Alliance kan man få till en award trip dit med? Ethiopian och Turkish som jag vet. Vilken är att föredra? I och med att de aldrig åkt business förr så är det maximal komfort / sköna lounger jag är ute efter.

Tack igen!
Jag brukar använda Flight Connections för att hitta rutter. Bara att välja Star Alliance, lägga in din slutdestination, Tel Aviv i detta fall, i from-fältet, lämna to-fältet tomt och sen söka.
 
Intressant, berätta gärna mer!

Av listan att döma så är de mest sugna på Seychellerna så hoppas jag kan lägga till en fråga.
Vilka business i Star Alliance kan man få till en award trip dit med? Ethiopian och Turkish som jag vet. Vilken är att föredra? I och med att de aldrig åkt business förr så är det maximal komfort / sköna lounger jag är ute efter.

Tack igen!

Israel har värme stränder god mat mycket historia döda havet Jerusalem , känner mig mer säker där än hemma , tanke på sina grannar

Kolla med turkisk :)

Skrik till om du vill veta mer
 
Toppen