Senaste nytt

resa till New Zealand

Bridgeman

Medlem
Hejsan! Jag eller min son skulle behöva lite hjälp från er flygexperter. Jag har tittat lite på Matrix fått fram ett pris på 11,307 kr. Tar chansen fråga er om ev ni finner något annat alternativ/pris.


  • Varifrån vill du börja din resa? Köpenhamn CPH
  • Var är din destination? New Zealand ev hem från Christchurch
  • När vill/behöver du resa18/12 -15
  • När vill/behöver du komma hem? 11/1-16
  • Hur länge vill du vara borta? Se ovan
  • Hur många personer som skall resa? 2
  • I vilken kabinklass? Economy
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Öppet
  • Vad är din budget? (per person) ca 15.000 kr st
  • Vad är det viktigaste för dig? så kort restid som möjligt
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
 

AABack2ARN

Medlem
11300 för en resa så långt bort du bara kan komma (och hem igen)? Tycker det låter otroligt billigt i mina öron och skulle inte hålla på och leta efter ännu billigare alternativ med tanke på att du kan förlora allt genom att vänta.
 

Smuffe

Medlem
Screenshot_2015-04-22-19-27-09.jpg
 

Fredrik

Medlem
11300 för en resa så långt bort du bara kan komma (och hem igen)? Tycker det låter otroligt billigt i mina öron och skulle inte hålla på och leta efter ännu billigare alternativ med tanke på att du kan förlora allt genom att vänta.

Håller med. Air China kostar tex 36000 för två personer de här datumen.
 

Smuffe

Medlem
Men Lufthansa/Air New Zealand dit och Cathay Pacific/Lufthansa hem kostar ca 22780... Typ samma och blir troligen lite billigare och bättre än vad ITA Matrix kostar...
 
Minns Emirates öppningserbjudande från Arlanda... Gick det att köpa en t/r Auckland för 8278SEK i economy per person... Dock tror jag att just då du vill åka är knappa 11k ett bra pris för de är peak season i NZ.

Vad är planen att göra ? Roadtrip?
 

Bridgeman

Medlem
Minns Emirates öppningserbjudande från Arlanda... Gick det att köpa en t/r Auckland för 8278SEK i economy per person... Dock tror jag att just då du vill åka är knappa 11k ett bra pris för de är peak season i NZ.

Vad är planen att göra ? Roadtrip?

Tror de skall göra en roadtrip, men är inte säker.
 
Toppen