Senaste nytt

Resa i vår.

Fixter

Medlem
Jag och tanten har båda fyllt 30 nyligen och funderar på att åka iväg en längre weekend nu i vår (mars/april) med föräldrar inkluderat ,för att bara ha det lite gött och skulle gärna få lite tips =)

Vi har vart inne på Prag men där var vi för 2 år sedan, London är för dyrt just nu, Var sugna på Rom men det är så sjukt mkt folk?

Kom gärna med tips, Vi tänkte hålla oss inom Europa, vi pratar om kanske 3-4 dagar onsight (resedagen inkluderat om det är bra tidtabell)

Vi utgår från Luleå och är 4 adult + 1 infant, jag innehar EBD
2 st utgår från Arn varav den ena är EBG , så gärna SAS eller iaf *A
 

mjulven

Medlem
Om ni är ute efter storstad och bra priser så skulle ni ju kunna slå till på Paris. Paris har väl dessutom varit uppe på Now or never ganska så många gånger den senaste tiden och om nu färre turister åker dit så borde hotellen vara billigare.
 

Lonelyflyer

Medlem
Var sugna på Rom men det är så sjukt mkt folk?

Kom gärna med tips, Vi tänkte hålla oss inom Europa, vi pratar om kanske 3-4 dagar onsight (resedagen inkluderat om det är bra tidtabell)

Mars April är det inga problem med folk i Rom skulle jag gissa, det är inte direkt högsäsong. Testa två-tre månader senare får ni skylla er själva :)
Ja gillade Rom, väldigt promenadvänligt mellan alla sights om man vill se dem.Bra skyltat till de stora turistfällorna.
Nåt tunnelbaneliknande funkade väldigt smidigt.
 
Toppen