Senaste nytt

Resa i Asien under 6 månader

JesperRL

Ny medlem
Observera att ungdomspriser i SAS Go till interkontinentala destinationer bokas i O klass och om det inte finns ledig plats i O klass går det inte boka om, utan att det blir ombokningsavgift + fare difference.

Med tanke på att O klass är bland de lägsta bokningsklasser på SAS, så tror jag att chansen att finnas ledig O klass nära avgång är ganska liten.

Där ser man, då kanske jag bara hade flyt. Jag bokade om 2 veckor innan avfärd och kunde välja i princip alla flights som flögs HKG-ARN den veckan.
 

mjulven

Medlem
Köp en tur och retur till lämpligt ställe enligt förslag tidigare i tråden. Skulle dom senare ändra sig kan man oftast köpa enkelbiljett med Norwegian från Bangkok till någorlunda rimligt pris (under 4000kr) eller en T&R Asien-Stockholm och vaska returen
 

Dr. Miles

Expert

famhanssons

Medlem

famhanssons

Medlem
Hej eminenta forum meddlemmar. Min dotter lyckades väl med resa från HKG till Sri Lanka och är tillbaka i Thailand sedan en tid. Nu står på programmet att ta sig från BKK till Viernamn. Hon har hittat biljetter med Vietjet. Jag vet inget om bolaget och undrar om någon på BC har något att säga om detta bolag. För henne är priset viktigast och inte att resa i premium. Pappa blir dock försiktig och vill inte att hon ska resa med osäkra bolag. Finns det någon som kan lugna mig eller kanske avråda?
 
Toppen