Senaste nytt

Resa + hotell (behöver hjälp)

nota bene

Medlem
Om du hade haft 18.000 poäng så hade du kunnat köra en one-way business class award inom EU, och som del av den försöka hitta en Manchester - Munchen med Singapore Airlines och försöka sig på en (dvs hitta tillgänglighet)
CPH-MAN-MUC-ZRH-BCN/MAD
Sas, Singapore Airlines, Lufthansa och sedan Swiss

Avsluta med att köpa hemresan för cash
Frågan är väl dock hur skatterna ser ut på en sådan? Är väl UK APD och sedan minst någon hundring eller så per ben. Tvivlar på att det klarar budget när man lägger till en övernattning.

Dock sjukt kul rutt om den går att få till!

Jag skulle inte alls vara sugen på en economy award (eller SAS Go) där man lägger in onödiga ben - slöseri med värdefull tid!
 

jimmy.81

Medlem
Så tacksam för era funderingar, dock frågande till hur man bokar en kombination med EB-poängen samt vouchern likt ex resan jumbooze skrev om.
 

SNIFF

Medlem
@jimmy.81 du måste ringa Amexbokningen i Tallinn för att få igenom en sådan bokning. Sedan måste du också hitta flighter som passar. De kan nog hjälpa dig med det men det är _mycket_ enklare om du själv hittar flighter som du vet att det finns platser på. Finns en tråd om hur man letar bonusplatser med United som jag inte hittar just nu på telefonen... @Dr. Miles @jumbooze @nota bene vet säkert vilken det är jag tänker på.
 
Toppen