Senaste nytt

Res med Flygbussarna och tjäna Eurobonuspoäng

gdaily

Medlem
Flygbussarnas biljetter är öppna och är giltiga på linjens alla avgångar i valfri riktning 3 månader från inköpsdatum. Biljetten är opersonlig och kan överlåtas.

Jaha, ska man kanske ställa sig och sälja rabatterade biljetter vd Cityterminalen?
 

Jacob

Medlem
Idag kom samarbetet igång och testade precis att köpa en biljett (som jag ändå behövde).

Ingen större skillnad från tidigare med undantag för att det tillkommit ytterligare en rad längst ner på betalningssidan där man fyller i sitt Eurobonusnummer (utan EBB/EBS/EBG).

Nu får vi se hur långt tid det tar innan poängen kommer.
 
Idag kom samarbetet igång och testade precis att köpa en biljett (som jag ändå behövde).

Ingen större skillnad från tidigare med undantag för att det tillkommit ytterligare en rad längst ner på betalningssidan där man fyller i sitt Eurobonusnummer (utan EBB/EBS/EBG).

Nu får vi se hur långt tid det tar innan poängen kommer.

Jacob har du fått dina poäng? Ska åka till arlanda nästa måndag och överväger att ta flygbussarna just för detta ;)
Alla extrapoäng är ju välkomna!
 

mry

Medlem
har man gott om tid i stockholm kan man ju åka pendeltåg och buss för en billig penning. strax under 1 timme tar det då till Arlanda från centralen och kostar 72 kr.

Ska man vara i Stockholholm över helgen kan man köpa 24-timmars, 72 timmars eller 7 dagars kort istället då de kostar 115, 230 samt 300 kr. Det är skitbra då man får åka hur mycket man vill med SL för de pengarna. Det priset är svårt att slå tycker jag :)
 

Agö

Medlem
Tar bussen för första gången på länge imorgon (med retur på tisdag(, allt i syfte att se hur fort extrapoängen kommer in på kontot!
 

Jacob

Medlem
Jag köpte en biljett första dagen samarbetet var igång, dvs19 mars. Fortfarande inga poäng på kontot. Vi får se hur långt tid det tar.

Har inte sett någon info om normal ledtid.
 
Toppen