Senaste nytt

Remodeling av SAS Lounge på Arlanda terminal 4 (inrikes)

aldrighemma

Medlem
Sitter i inrikesloungen för första gången på ett tag, till min förvåning ser jag att dom har börjat med vin..., man tackar!
Hatten av för SAS, första förändringen på länge som går i "rätt" riktning! Man är ju mer van med nedskärningar på senaste tiden.
 
Sitter i inrikesloungen för första gången på ett tag, till min förvåning ser jag att dom har börjat med vin..., man tackar!
Hatten av för SAS, första förändringen på länge som går i "rätt" riktning! Man är ju mer van med nedskärningar på senaste tiden.

Yes rött och vitt på flaska samt soppa slla (var?)dagar utom torsdag, då får vi varmkorv. Sanslöst poppis med korv, nästan löjligt med alla gubbar som står i kö för en korv ;)
 
För att de långsamt höll på att förfalla, var och varannan dag var de helt avstängda och fungerade inte alls.
Så här i efterhand blev det varken bättre eller smidigare...
Nu får vi stå ut med det där förbannade larmet var 10e sekund istället...
 

FF#1

Medlem
Jag har andra erfarenheter. Försökte komma in för ett par veckor sedan och det gick inte alls. Har du någonsin försök komma in utan att ha en bokning kommande 24h?

Förut gick det bra att komma in när som, i alla fal med smartpass. ( har inget jut nu så med det vet jag inte). Men här om dagen så gick det inte (formellt) att komma in med mitt boarding pass som ankommande. Det lös rött, men en av spärrarna var ur funktion så det var inte nått problem att ta en kaffe.
 
Toppen