Senaste nytt

Remodeling av SAS Lounge på Arlanda terminal 4 (inrikes)

Tänkte ta mig en frukostmacka nu på morgonen men kön till "fika" var så lång att jag ändå inte skulle hunnit :)

I övrigt så kommer jag kika in på onsdag då jag inte flyger imorgon.
 

maswan

Medlem
Flyger man ut från Stockholm, så tycker jag att man uppehåller sig på helt fel ställe om man behöver vara i mer än 10-20 minuter, om det inte föreligger extraordinär händelse typ försening och att en så betydande andel ens behöver byta flygplan i Stockholm mellan Luleå/Umeå/Sundsvall/Östersund och Göteborg tycker jag tyder på att Sverige är ett u-land när det gäller goda transporter.

Utrikes -> Umeå leder ju alltid till 35-120 minuter på Arlanda som är svårt att hitta något mycket bättre till än t4-loungen efter de 15 minuterna från t5-gate till t4. Samma sak om man har ett möte i skycity som slutar tidigare än 30 minuter före avgång. Visst, börjar det blir 2 timmar så kanske man kan ge sig på att ta sig in till t5-loungen, men då är man ju en bit och en säkerhetskontroll bort från avgången, och det är nog inte en möjlighet som en majoritet av besökarna tänker på (idén slog mig aldrig förrän jag läste om det här).
 
D

Deleted member 4971

Guest
Ja man får nog ta loungen för vad den är. Om man undviker dom värsta rusningstiderna så fungerar den precis som jag tycker det ska vara, lugnt och fridfullt från alla människor i terminalen. Men visst något ätbart hade inte gjort saken sämre.
 

johanmm

Medlem
Den här tråden missade jag, men jag blev lite förvånad när jag klev ut ur hissen (ja, jag är trött - det är tidigt på morgonen!) nyss.
 

Attachments

  • photo (3).JPG
    photo (3).JPG
    582,3 KB · Visningar: 428
Toppen