Senaste nytt

Regus

trekker

Medlem
Ar det nagon som anvander sig av Regus? Jag tankte eventuellt skaffa detta da jag ibland behover nagonstans att jobba nar jag ar ute och reser samt nagonstans att jobba nar kollegor fran andra stader ar i krokarna (mitt kontor hemma ar inte sa bra for besok).

Jag sag desutom att man med Flying Blue status kan fa ett medlemskap gratis. Nagon som vet nagot annat satt att da detta gratis?
 

agehall

Medlem
Jag hade det gratis i ett år. Lyckades aldrig ta mig till något ställe som hade ett Regus-kontor där jag kunde komma in. OM du väljer att skaffa det så skulle jag nog rekommendera att kolla upp att du har kontor som du kan ta dig till enkelt där du vill använda det och gärna besöka ett av dem innan för att se hur man tar sig dit.

Jag fick mitt genom FlyingBlue, men jag har därefter sett erbjudanden från flera andra program. Kommer dock tyvärr inte ihåg vilka, men jag vet att jag la märke till det eftersom de ett tag försökte ragga rätt hårt på frekventa resenärer.
 

Brandten

Medlem
"Vi" (läs min kund där jag är väldigt mycket) använder Regus world wide. Har dock helt egna avtal med priser och upplägg med Regus. Ska faktiskt till "vårat" Regus kontor imorgon i Helsingfors. PM om du vill veta något eller evt få någon deal.
 
Toppen