Senaste nytt

Recension: Köpenhamn - Boston (SAS Business Class)

Ricci

Medlem
Jag skulle tro att man tar in något annat plan då. Om de har ekonomi i linjen nu tror jag dock de förlänger.
Jag skulle nog tänka mig att de förlänger avtalet också.
Om jag förstår det rätt så skall man kunna flyga CPH-BOS med nya A320NEO-ER.
Just denna typ av plan tittar SAS på att "uppgradera" till i sin nuvarande beställning av vanliga A320NEO.
 

rausing

Medlem
Justja: ett klart minus var att wi-fi öht inte fanns på planet.
Man fick låna ipad, laddad med i mitt tycke ljummet filmutbud (Bridget Jones Baby, Björn Kjellman-komedi etc, etc... Som jag tittade på och bah "vem är jag ens?").
Då är ju W Boston som jag bor på nu ganska många strån vassare, som till och med har filmen Arrival för uthyrning (rekommenderas!).
 

KalleSus

Medlem
Den märkliga flygsajten "Flygtorget" har väl aldrig utmärkt sig med att vara alltför trovärdig, speciellt inte dess Flygforum.
Så ta det här med en ganska rejäl nypa salt.
En anonym debattdeltagare på sagda forum påstår sig ha hört rykten från SAS, att 901/902 kommer att läggas ner efter sommaren och att den friställda maskinen flyttas till Köpenhamn - Boston som ersättning för PrivatAir-kärran.

Jag har ingen aning om trafiktal, varken på den sena New Yorkflighten eller Bostonlinjen, men ju mer jag tänker på idén, desto rimligare verkar den vara.
 
Den märkliga flygsajten "Flygtorget" har väl aldrig utmärkt sig med att vara alltför trovärdig, speciellt inte dess Flygforum.
Så ta det här med en ganska rejäl nypa salt.
En anonym debattdeltagare på sagda forum påstår sig ha hört rykten från SAS, att 901/902 kommer att läggas ner efter sommaren och att den friställda maskinen flyttas till Köpenhamn - Boston som ersättning för PrivatAir-kärran.

Jag har ingen aning om trafiktal, varken på den sena New Yorkflighten eller Bostonlinjen, men ju mer jag tänker på idén, desto rimligare verkar den vara.
Det vore synd, jag gillar den sena flighten från New York. Ju senare över Atlanten desto gladare blir jag. Houstonflighten tyckte jag var helt underbar med avgång 22:30 eller vad det nu var.
 

palmen

Moderator
Den märkliga flygsajten "Flygtorget" har väl aldrig utmärkt sig med att vara alltför trovärdig, speciellt inte dess Flygforum.
Så ta det här med en ganska rejäl nypa salt.
En anonym debattdeltagare på sagda forum påstår sig ha hört rykten från SAS, att 901/902 kommer att läggas ner efter sommaren och att den friställda maskinen flyttas till Köpenhamn - Boston som ersättning för PrivatAir-kärran.

Jag har ingen aning om trafiktal, varken på den sena New Yorkflighten eller Bostonlinjen, men ju mer jag tänker på idén, desto rimligare verkar den vara.
Om de inte ska ha kvar PrivateAir planet så är det nog inte en helt otänkbar lösning att man plockar en av New York-flighterna.
 

Maja

Medlem
Och så finns det ett ställe som serverar choklad i alla former. Kommer inte ihåg namnet nu men har för mig en av deras restauranger ligger på Newbury street eller parallelgatan. Deras spetsade chokladshakes är väldigt poppis.

Har du kommit på vad stället heter? Låter som ett ställe jag kan tänka mig att besöka i sommar. :)

Hittade du dit @rausing ? Några andra Boston-tips?
 
Toppen