Senaste nytt

Rebilla Card

molntankar

Medlem
Förutom valutapåslaget vad det finns fördelar mot Komplett där taket på bonusen är dubbel så hög?

Kombinationen var ju det bästa.

Dessutom har Rebilla 2%, Komplett har bara 1% i vanliga affärer (jag vet Curve, men utan att blanda in det).

Med Rebilla kan man göra fria uttag 1000 SEK / vecka -- Komplett har ränta på uttag från dag 1.
 

Greger

Medlem
Förutom valutapåslaget vad det finns fördelar mot Komplett där taket på bonusen är dubbel så hög?

Inga fördelar att höja på ögonbrynen för direkt. Jag hade personligt haft användning för bonusen, även utöver Komplett kortet samt även med hänsyn taget till att de tagit bort bonus vid top-up på Revolut etc. Det enskilt största fördelen var väl cashbacken.

Edit: + det molntankar nämnde :)
 
Kombinationen var ju det bästa.

Dessutom har Rebilla 2%, Komplett har bara 1% i vanliga affärer (jag vet Curve, men utan att blanda in det).

Med Rebilla kan man göra fria uttag 1000 SEK / vecka -- Komplett har ränta på uttag från dag 1.

Jo den del har jag koll någon som har bekräftat att Curve räknas som nätspendring för det kortet?
Frågan är ju också hur mycket vill man offra av sin totala spendring på ett sånt här kort :D
 

molntankar

Medlem
15171251 Kreditkort från Northmill _ Northmill.png


Fick syn på detta när jag gick in på Northmill idag.

https://www.northmill.com/se/kreditkort/
 
Toppen