Radisson Rewards enhancements

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Radisson Rewards' startad av erc, 2 Januari 2020.

1. erc

erc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inget mail här heller. Noterar också att det inte kommer in några meddelanden i nya appen...

jerixon gillar detta.
  2. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Äsch 5000 poäng vore väll nice.. Menge mig lite vettiga kampanjer igen istället. Det här med dream deals är ju förbannat löjligt!

Mikeswede, Elias, Joakim H och 1 annan gillar detta.
  3. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu tröttnade jag på att vänta på mitt mail så jag ringde kundtjänsten och fick 5000 poäng den vägen istället.

JAONHA gillar detta.
  4. Jonas F

Jonas F Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick ett mail igår med min gåva. Det var 5000 poäng men kräver att jag bor en natt för att de ska krediteras. Är det någon annan som fått poängen med kravet på att bo en natt? Det måste vara en ny bokning och inom 2 månader. Jag får se om jag hinner klämma in någon ny bokning under den här tiden. Jag har några befintliga men det gäller tydligen inte dem.

Radisson Rewards Platinum är jag om det kan tänkas påverka.

5. TP12

TP12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har fått både och, den du fick ovan fick jag igår för att fira att jag varit medlem i två år.

6. erc

erc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fortfarande inte fått något mail. Fick dock ett meddelande om januarirea. Men bara i meddelandetjänsten i gamla appen. I nya är det tomt. Det är inte superimponerande.

7. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma för mig. Jag får inte ens upp mina existerande, kommande bokningar i den nya appen. Inte heller några föregående vistelser syns där. Inte alls imponerad!

8. Jonas F

Jonas F Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har sparat den gamla appen bara för det här för där har hittills alla mina bokningar dykt upp i alla fall. Varken på hemsidan eller i nya appen finns alla med dock. Väldigt opraktiskt...

Berglund gillar detta.
  9. Flyingfraudster

Flyingfraudster Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är guld - fick ett mail men inga poäng. Det jag fick syftar på enhancements men inga detaljer:

YOUR MEMBERSHIP MATTERS, EVERYDAY OF THE YEAR
    We appreciate you being a loyal member of Radisson Rewards and are excited to welcome you in 2020! All year long, we’ll be introducing you to new, rewarding experiences, including:

• More Redemption Opportunities

• New and Renovated Properties

• Program Enhancements

Can't wait to learn more? RadissonHotels.com/rewards is the place for you. Login for program updates, to book, and to feel the value of your member benefits and redemption opportunities.

We’re so glad you’re a member. Thank you for your loyalty.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!