Senaste nytt

Radisson och cashback

hco

Medlem
Kan rapportera bra erfarenhet av Radisson och TopCashBack (US).
  • 6%
  • Bokning 22e februari (Blu @ TRD)
  • Snabb tracking på TCB
  • Blev grön/'Payable' tidigare i veckan
  • Utbetalning ankom mitt konto i går
Mindre än en månad från bokning till pengarna på kontot. Kör för övrigt numera utbetalningar till mitt USD account från TransferWise. Smidigare än PayPal vilket jag alltid använt tidigare.

(Som jämförelse har jag Agoda-bokningar hos TCB som börjar närma sig 20 veckor och fortfarnade inte är redo för utbetalning...)
 

Berglund

Medlem
Det där är bra! 6% är ju värt att börja bry sug lite om.

Jag har kört svenska Refunder tidigare. De har något fel i sin valutaomräkning om man bokar i andra valutor än SEK, EUR och USD så jag har fått betydligt mycket högre cashback än de 3-4% som anges.
 
  • Gilla
Reactions: hco

nili

Medlem
Har ni fått från Refunder på Radisson? Blir alltid nekad där. Kollade med Refunder och dom sa att det inte gick att kombinera med Radisson Rewards.
 

Berglund

Medlem
Har ni fått från Refunder på Radisson? Blir alltid nekad där. Kollade med Refunder och dom sa att det inte gick att kombinera med Radisson Rewards.
Jag har fått tiotals utbetalningar från Refunder för Radissonbokningar och har samtidigt fått poäng i Radisson Rewards. Allt sådant snack är oftast från folk som inte vet eller förstår vad det handlar om.
 

Elias

Medlem
Jag har fått tiotals utbetalningar från Refunder för Radissonbokningar och har samtidigt fått poäng i Radisson Rewards. Allt sådant snack är oftast från folk som inte vet eller förstår vad det handlar om.
Samma här, dock brukar dem dröja lääänge.
 

nili

Medlem
Jag har fått tiotals utbetalningar från Refunder för Radissonbokningar och har samtidigt fått poäng i Radisson Rewards. Allt sådant snack är oftast från folk som inte vet eller förstår vad det handlar om.
.
Skrev att jag alltid blivit nekad men det stämmer inte när jag kollar, Har också fått poäng tidigare men när några bokningar inte trillade över till "redo för utbetalning" hörde jag av mig till kundtjänst. Tyvärr så verkar dom ju ha rätt att neka enligt villkoren.
Radisson Blu Hotel ger pengar tillbaka med Refunder
Eller kan det vara så att det bara gäller Blu?
 
Toppen