Senaste nytt

Radisson kör hård Marknadsförings-Offensiv ?

Valley

Medlem
Förutom VIP-inbjudningar båd här och där ringer man mig nu från deras amerikanska kundtjänst och berättar om hur de förbättrat sina konferenstjänster i coronatider.

Har under 5 år bokad evenemang 2 gånger på Radisson och kan knappast tillhöra deras målbild.
Vad kan det vara för central lista jag hamnat på? Ringa från USA verkar lite väl overkill
 

mha321

Medlem
Förutom VIP-inbjudningar båd här och där ringer man mig nu från deras amerikanska kundtjänst och berättar om hur de förbättrat sina konferenstjänster i coronatider.

Har under 5 år bokad evenemang 2 gånger på Radisson och kan knappast tillhöra deras målbild.
Vad kan det vara för central lista jag hamnat på? Ringa från USA verkar lite väl overkill
Jag har bokat betydligt fler än 2 evenemang under 5 år, och mig har de inte ringt :) Har dock inte bokat något i USA, utan bara i diverse Europeiska länder, och inga jätte-evenemang. Men det kan säkert vara rätt mycket slump inblandat också...
 

Valley

Medlem
Så kom nästa invitation. Uppföljning av yankee-samtalet. Man vill jag besöker ett av deras hotel för att få en demonstration av deras nya digitala faciliteter för möten.
Får inte riktigt ihop logiken med att åka dit för att koppla upp mig "digitalt" med att sitta hemma och göra samma sak. Får man inte träffa någon har det ju liksom ingen betydelse.
(Brasklapp - Skulle för egen del vara intressant då jag har lite B-uppkoppling hemifrån idag och är det riktigt affärskritiska möten så åker jag gärna till ett mer ordentligt kyffe där man har fiberanslutning. Så hade jag bott nära ett Radisson kunde faktiskt det vara ett gott alternativ, om prislappen är OK)
 
Toppen