Senaste nytt

Radisson Blu Bali Uluwatu

rob74

Medlem
Ja det blir lite spännande det här i framtiden.
Hua Hin ser otroligt bra ut också :)
Får satsa på Bali till nästa gång. Min gissning är väl att det kommer vara lite högre poängpriser än på Tanjung Benoa, med tanke på läge mm.
Har iaf nu preliminärbokat 10 nätter på Hua Hin samt 2 nätter på Radisson Blu Plaza i Bangkok. Återstår att poängtrolla fram en schysst resa och lite semesterdagar...
 

jerixon

Medlem
Lite info åt er efter att jag mailat lite frågor :)

Dear Johan,
Thank you for your email.

We are happy to find that our resort peaked your interest.
We are expecting a soft opening some time in September, but at this point we do have a precise opening date yet.

With kind regards,
Björn

Björn-Henning Buth
General Manager
 
Lite info åt er efter att jag mailat lite frågor :)

Dear Johan,
Thank you for your email.

We are happy to find that our resort peaked your interest.
We are expecting a soft opening some time in September, but at this point we do have a precise opening date yet.

With kind regards,
Björn

Björn-Henning Buth
General Manager
Väldigt OT, men inte världens roligaste efternamn att ha när man presenterar sig på engelska...
 
Går inte att boka ännu. Hoppas jag kan boka in några dagar i Mars. Vad tror ni poängpriset blir på denna typ av hotell ungeför? 44.000?
 
Ser ut som de öppnar i början på 2018. Fick följande svar när jag försökte boka i november (2017)
"Thank you for your booking email and your interest to our hotel.
We regret to inform you that our hotel will not be ready in period of your stay in Bali, we are at pre-opening stage and facing in delay. Probably we will be open in the end of this year or early 2018."
 

jerixon

Medlem
Nu går det att boka ser jag.
Kommer kosta 70.000 Poäng per natt och i Mars finns det intropriser från drygt 1400 sek och uppåt.
Hotellet ser onekligen riktigt bra ut, sedan återstår det att se om det är värt 70k poäng per natt i award cost :)
 
Toppen