Senaste nytt

Radisson Bali Tanjung Benoa har öppnats och det kostar endast 15.000 poäng per natt

rob74

Medlem
Väldigt lugnt här på hotellet nu.
Idag var det ett bröllop här (lokalbefolkning) och mot sen eftermiddag dök det upp ett gäng kineser. I övrigt var det bara jag och två andra.
 

rob74

Medlem
Hur är hotellet?
Är stranden bra?
Kommer mer info då jag "landat" lite mer. Igår då jag kom hit däckade jag fullständigt och åt inte ens middag.
Idag testade jag poolen som ligger rakt nedanför min balkong (dock lite högt för att hoppa).
Nu på kvällen åt jag i restaurangen Tao (thailändsk) som ligger på andra sidan gatan och som hör till hotellet. Den ligger alldeles vid stranden, men det var så mörkt så jag såg inte så mycket.
Dock lite intressant att de hade gamla tarifferna för CC-rabatt på mat (de visade mig instruktionerna de fått från CC), så 15% som CCC tyckte de.
Men de bad mig maila den info jag hade, så skulle de reda ut saken. Så nu har jag gjort det...
 

rob74

Medlem
Pratade igår med en man från Melbourne och han hade en bekant som hann boka då det var 9.000 p/natt.
Enligt Club Carlson så har detta hotell aldrig varit i den kategorin, så det låter ju som en mistake fare.
Det roliga är ju också att CC skickat ut inaktuella förmånsbeskrivningar till hotellet, där de gamla restaurangrabatterna står.
Får se vad de svarar på det...
 

rob74

Medlem
Svar på inlägget ovan: 20% rabatt bekräftat! Gäller mat och alkoholfritt.
De kom och informerade mig nu medan jag satt och åt.
 

rob74

Medlem
Regn idag, för första gången sedan jag kom hit.
Fick en trevlig överraskning på rummet idag i form av nytt frukt- och kakfat! Omgång ett tog slut i förrgår.
d578257044b6d97cc91f381f4cd2c1a8.jpg
 
Toppen