Senaste nytt

Radisson Bali Tanjung Benoa har öppnats och det kostar endast 15.000 poäng per natt

rob74

Medlem
Jag koncentrerade mig för mycket på själva resan igår kväll och sedan hände det lite andra saker som tog min uppmärksamhet.
Nåja, poäng har jag, men nu blir det en vecka för pengar och en vecka för poäng. Det blev en prisskillnad efter en vecka så då pyntar jag de billigare nätterna.
3.600 kr för 7 dygn är ju inte direkt dyrt...
Lite nesligt dock...

Men resan ner hade jag iaf lite poängflyt med... Närmare bestämt 50k poäng!
 

JensE

Medlem
Jag koncentrerade mig för mycket på själva resan igår kväll och sedan hände det lite andra saker som tog min uppmärksamhet.
Nåja, poäng har jag, men nu blir det en vecka för pengar och en vecka för poäng. Det blev en prisskillnad efter en vecka så då pyntar jag de billigare nätterna.
3.600 kr för 7 dygn är ju inte direkt dyrt...
Lite nesligt dock...

Men resan ner hade jag iaf lite poängflyt med... Närmare bestämt 50k poäng!
Då får du recensera stället för oss ! :)
Jag funderar på att ta BA's 14k deal till BKK med uppgradering till F båda vägarna (LHR-HKG) och MH's torra flygningar mellan BKK-DPS för 5700 i C om inte Qatar kommer med någon deal kanske.
 

rob74

Medlem
Det är väl för att alla vi på BC har bombat hotellets sida med sökningar som de har höjt....
Noterade även att det andra Radisson som igår låg på 28k/natt gått upp till 38k/natt.
 

TjudöBoy

Medlem
Någon som har erfarenhet av Bali under senare halvan av januari?

-37 i Kiruna idag var ingen höjdare direkt, så jag började kolla upp resor...

Det är ju regnperiod, men jag har läst en del positivt ändå.
Har hittat en riktigt kul resa dit för poäng. Men man vill ju inte regna in på hotellet.
Du får väl ta en"fika" i lobbyn d dagar d regnar...
 

rob74

Medlem
Det är varmt som tusan på Bali nu, jag var där en vecka över nyår. Jag har aldrig varit på Bali när det varit varmare och min flickvän sa att det var tur att jag inte var där för en månad sedan då det var ännu varmare. Bästa tiden på Bali är under svensk sommar.

Aktuell temp Sanur Bali
Visa bifogad bild 46203
Yes, give it to me!
Behöver öppna upp porerna rejält efter kylan här uppe.
 
Toppen